Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 4. oktober 2019

ODMEVI 2


Sinoči, ko je za nekaj časa nehalo deževati, sem odšla v gozd ob Radenskem polju nabirat mlajčke za šopek, ki ga postavim vsak teden svežega v upravi našega vrtca. Nekaj zapoznelih mlajčkov sem še našla, lepe šentjanževke, nekaj Marijinih rokavčkov, na koncu pa zagledam čudovite tavžentrože. Redke so, zato sem jih bila resnično vesela. Ker so rasle bolj v goščavi, so imele malo potegnjena stebla in so bile še bolj primerne za šopek. Med nabiranjem so me začeli silovito napadati komarji. Z vso silo sem se jih otepala, in ko sem enkrat močno tlesknila z dlanmi, zaslišim ob sebi nenavaden hrup. Dvignem se in zagledam medveda, ki je začel z vso močjo teči stran. Ko sem počila z rokami po komarju, ga je očitno tako prestrašilo, da jo je z veliko hitrostjo ubral stran. Nekaj časa sem kar stala kot vkopana in premišljevala: preganjala sem komarje in odgnala medveda. Res je bila spet Božja roka na delu.
Mojca

Ni komentarjev:

Objavite komentar