Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 8. oktober 2019

Moj dan napolnjuje rožni venec

Vsak dan molim vse tri rožne vence in včasih še četrtega ali tudi več. To sem začela že takrat, ko sem bila na romanju v Medžugorju. Ko se zaradi hrbtenice bolj slabo počutim, moram počivati. Takrat začnem moliti rožni venec, da ne izgubljam časa. Sem samska in živim sama. Pogosto hodim na romanja. Vsak dan molim tisto molitev na podobici Žalostne Matere Božje za duhovne poklice v Stični. Srcu Jezusovemu smo se posvetili v naši družini in župniji že v letu 1925 ali 1926. Moji starši so kupili tudi sliki Jezusovega in Marijinega Srca. Takrat se je posvetila skoraj vsa naša fara. Moja mama so zelo zboleli. Zaobljubili so se, da bodo postavili znamenje s kipom Marijinega Srca, če bodo ozdraveli. To se je tudi zgodilo. Med vojno smo bili izgnani in je bilo vse pokradeno in razbito, samo križ v kotu in sliki Srca Jezusovega in Srca Marijinega ter kip Srca Marijinega so ostali nepoškodovani.
Marija

Ni komentarjev:

Objavite komentar