Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 30. april 2023

TAKOLE MOLIM Kaj mi pomeni molitev v mojem življenju?

Ne morem si predstavljati življenja, da ne bi molila. Zatekam se v molitvi k Bogu v težavah, v težkih trenutkih in ga prosim za pomoč. Vedno, kadar globoko v srcu prosim Boga, čutim pomoč od Njega in sem duhovno potolažena. Saj molitev je vir žive vode, studenec, ki prihaja od Gospoda ter nas krepi in bogati.

Prav tako se v molitvi zahvaljujem za vso duhovno pomoč in tolažbo, ki jo prejemam od Njega. Ni zadosti, da se v težavah, stiskah obračam po pomoč v molitvi, še bolj moram biti hvaležna za vse milosti, ki jih prejemam. Molitev me duhovno bogati. Dan, ki ni bil toliko povezan z Bogom v molitvi, je zame prazen.

V molitvi se tudi obračam k Materi božji za njeno priprošnjo, saj čutim, da je taka molitev še bolj bogata, po Mariji izročena Jezusu.

Ne molim pa samo zase, ampak molim tudi za druge, ki se mi v molitev priporočajo in za ves svet, da bi začutil globino molitve in se obračal k Bogu, saj kdor se obrača ponižno v molitvi k Njemu, je gotovo potolažen.

Molim v molitveni skupini v cerkvi pred mašo rožni venec in čez dan. Dan pa zaključim z zahvalno molitvijo. Kadar več molim čez dan, sem srečna in zadovoljna. Tako so nas učili naši starši in smo bili srečna družina.

Pepca L.

Ni komentarjev:

Objavite komentar