Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 21. april 2021

PO MARIJI K JEZUSU Marijini besedi »tukaj sem« sta ključnega pomena za življenje.

Na začetku človek reče Bogu »ne«, v evangeliju pa Marija ob nadangelovem oznanjenju izreče Bogu »da«. V obeh pripovedih Bog išče človeka. V prvem primeru gre po grehu k Adamu in ga vpraša: »Kje si?« (1 Mz 3,9). Ta mu odgovori: »Skril sem se« (1 Mz 1,10). V drugem pa gre k Mariji, ki je brez greha, in ta odgovori: »Glej, dekla sem Gospodova« (Lk 1,38). »Glej, tukaj sem« je nasprotna trditev od odgovora »skril sem se«.

Besedi »tukaj sem« sta ključnega pomena za življenje. Izražata prehod od horizontalnega življenja, ki je osredotočeno na sebe in svoje lastne potrebe, k vertikalnemu življenju, usmerjenemu k Bogu. Besedi »tukaj sem« izražata razpoložljivost za Gospoda in zdravilo za egoizem, sta protistrup nezadovoljnemu življenju, ki vedno nekaj potrebuje. Odgovor »tukaj sem« je zdravilo proti staranju zaradi greha in je terapija, da znotraj ostajamo mladi. Marijini besedi izražata prepričanje, da je Bog več vreden od mojega ega. Zato izrečeni besedi »tukaj sem« pomenita največjo hvalnico, ki mu jo moremo zapeti. Zakaj ne bi naših dni pričeli z besedami: »Tukaj sem, Gospod!?«

Marija dodaja: »Zgodi se mi po tvoji besedi!« Ne pravi: »Naj se zgodi po moji volji«, ampak »po Tvoji!« Bogu ne postavlja meja. Ne razmišlja: »Nekoliko se mu bom posvetila, se podvizala in potem bom storila, kar bom hotelaNe, Marija ne ljubi Gospoda, kadar se ji zahoče. Živi v popolnem zaupanju v Boga. V tem je skrivnost življenja.

papež Frančišek, 8. december 2018

Vir: Vatican.va

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar