Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 14. april 2021

Najpopolnejša ljubezen do Boga in do bližnjega

Papež Pij XII. pojasnjuje, kakšen namen ima češčenje Srca Jezusovega: »To češčenje ima za svoj namen, da nas privede do najpopolnejše in najbolj dovršene ljubezni do Boga in do bližnjega, do tiste ljubezni, ki vsak dan bolj velikodušno izpolnjuje novo zapoved, ki jo je Božji Učenik kot sveto dediščino zapustil učencem, ko je dejal: 'Novo zapoved vam dam, da se ljubite med seboj, kakor sem vas jaz ljubil. … To je moja zapoved, da se ljubite med seboj, kakor sem vas jaz ljubil' (Jn 13,34; 15,12)« (št. 60). 

Sv. Katarina Sienska (+ 1380) je v posebnem videnju na mistični način doživela zamenjavo svojega srca z Odrešenikovim srcem. V prikazanju ji je Gospod dejal: »Glej, moja ljuba, zvesta hčerka, vzel sem ti tvoje srce in ti izročil svojega.«

Sv. Frančišek Saleški (+ 1622) je v nekem pismu zapisal: »O moja hči, če premišljuješ to Srce, Ti mora ugajati. Kajti to Srce je tako milo, krotko, polno ljubezni do ubogih stvari, polno usmiljenja do spokornikov. O, kako naj bi ne ljubili tega kraljevskega Srca, ki je tako očetovsko in materinsko do nas!«

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar