Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 10. november 2018

Ali je moliti rožni venec lahko?

Najprej se me je zelo dotaknila vsebina apostolskega pisma papeža Janeza Pavla II. iz leta 2002 Rosarium Virginis Mariæ, kjer papež pojasni, da moliti rožni venec pomeni zreti z Marijinimi očmi Sinovo obličje v posameznih skrivnostih njegovega zemeljskega življenja. Kmalu za tem sem doživel, da je v trenutkih velikega trpljenja rožni venec edina molitev, ki nam ostane, ker pač nismo več zmožni nobene druge molitve. Nato sem odkril, da molitev rožnega venca lahko raztegnem prek celega dneva, tudi med vožnjo z javnimi prevoznimi sredstvi lahko zmolim kakšno desetko.
Odkril sem tudi, da je ta molitev primerna za vsako življenjsko obdobje. Molitev rožnega venca z otroki in mladostniki je zame nadvse radostno izkustvo. V veliko spodbudo mi je, ko vidim, da kakšna družina ali zakonski par molita vsak dan rožni venec, vsaj desetko, tedaj vem, da sta na dobri poti. In če to velja za otroke, mladostnike in družine, velja toliko bolj zame kot duhovnika in škofa.
Potreboval sem nekaj časa, da sem prišel do tega, da sem začel moliti rožni venec vsak dan. Sedaj sem srečen, da ga molim redno vsak večer ob sklepu dneva, med sprehodom okrog škofijske rezidence, in ko bo zapadel sneg, bo še lepše. Kako prijetno je skleniti dan tako, da vse napore in ljudi, ki sem jih srečal, zaupam Marijini priprošnji. Tudi spanec je veliko boljši, če pred tem Mariji sežem v roko. Imejmo torej vedno v žepu rožni venec, da lahko izrabimo vse možne priložnosti čez dan in ga sklenemo zvečer.
Msgr. Xsavier Malle, škof v Gapu (Embrun)

Ni komentarjev:

Objavite komentar