Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 25. december 2017

ODMEVI 1. Obhajanje fatimske stoletnice


Fatimsko Marijo imam zelo rada. Kot Gospa rožnega venca me še posebej nagovarja zadnjih pet let, ko mi je skozi preizkušnjo malignega melanoma v devetem mesecu nosečnosti odkrila moč in veličino molitve rožnega venca. Z rožnim vencem me vzgaja k ponižnosti in k neomajnemu zaupanju v Božjo previdnost. Po vseh teh letih molitve resnično čutim in vem, da njim, ki ljubijo Boga, resnično vse pripomore k dobremu (Rim 8,28). Marija me pozna in ljubi. Želi, da postanem to, za kar sem poklicana od Boga. Tako me kot dobra Mati preko veselja ali preizkušenj in trpljenja čudovito vodi k Jezusovemu Srcu.
Vesela sem, da smo v naši župniji pred obhajanjem stoletnice prikazovanj imeli možnost obhajanja prvih sobot na fatimski način. Tako smo se po zaslugi našega g. župnika na obletnico tudi duhovno zelo dobro pripravili.
Že poleti sem čutila neizmeren blagoslov, da je našo družino lahko obiskala Marija romarica. Bila je del nas, del naše družine in s svojim milim pogledom nas je močno nagovarjala, da smo v njeni družbi radi molili rožni venec in se pustili spreminjati na bolje.
Vseslovensko obhajanje stoletnice v Stični pa mi je bila samo še potrditev, da le dobra priprava, z obhajanjem prvih sobot in z molitvijo rožnega venca, lahko obrodi bogate sadove vere, notranjega miru, veselja in hvaležnosti, kot sem jih tudi sama doživljala med slovesnim bogoslužjem v Stični. Naši družini je bilo dano, da smo bili lahko v neposredni bližini Fatimske Marije. Kakšen blagoslov! Spet nas je vse objela z nežnim, čutečim in ljubeznivim pogledom, s kakršnim zna samo nebeška Mati. Med sveto mašo se me je močno dotaknilo tudi ubrano petje slovenskih in hrvaških pesmi ter veličastna procesija z milostnim kipom. To so bili trenutki, ko v srcu začutiš neskončno hvaležnost za dar vere. Želim, da bi v naši družini in v slovenskem narodu v bodoče še bolj zavzeto živeli Marijin klic k molitvi rožnega venca in klic k darovanju drobnih žrtev za rešitev grešnikov. Če bo to naš vsakdanji kruh za tretje tisočletje, bo to največji prispevek k zmagi Marijinega brezmadežnega Srca.
Mojca B.

Ni komentarjev:

Objavite komentar