Varal bi se, kdor bi mislil, da je fatimsko preroško poslanstvo zaključeno. V njem oživi tisti Božji načrt, ki vse od njegovih začetkov zastavlja človeštvu naslednje vprašanje: »Kje je tvoj brat Abel?... Glas krvi tvojega brata vpije iz zemlje k meni« (1 Mz 4,9.10)! Človek je lahko sprožil kolo smrti in nasilja, ne more pa ga zaustaviti.
V Svetem
pismu pogosto najdemo mesta, v katerih Bog išče pravične, da bi rešil mesto. Isto
počne v Fatimi, kjer je Mati Božja vprašala: »Ali se hočete darovati Bogu in
prenašati vse trpljenje, ki vam ga bo poslal, da bi zadoščevali za grehe, ki ga
žalijo, in prosili za spreobrnjenje grešnikov?«
V
človeško družino, pripravljeno žrtvovati svoje najsvetejše vezi na oltarju
nacionalnih, rasnih, ideoloških, strankarskih in individualnih ozkosrčnih
egoizmov, je iz nebes prišla naša blagoslovljena Mati in ponudila, da v srca
tistih, ki se ji zaupajo, presadi Božjo ljubezen, ki žari tudi v njenem Srcu.
Benedikt
XVI., Fatima,13. maj 2010
Med
katoličani in pravoslavnimi obstaja duhovna in marijanska povezanost. Po padcu
komunizma in berlinskega zidu – šlo je za eno najstrašnejših preganjanj, kar
jih je krščanski svet poznal, trdi teolog Olivier Clement – je versko prebujenje v Rusiji vodilo k
razcvetu ikon Device Marije. Globoka ljubezen do nje je ena od značilnosti
ruske duše.
Malo je
znano, da je na sedanjega moskovskega patriarha močno vplival metropolit
Nikodim (bil je njegov asistent), ki je umrl na rokah Janeza Pavla II. na
potovanju … v Fatimo!
Sedaj
argentinskega papeža in moskovskega patriarha povezuje podobna pobožnost do
Marije, o kateri švicarski teolog Hans Urs von Balthasar pravi, da »na skrit
način vodi Cerkev, kot žena pri domačem ognjišču.«
Aymeric
Pourbaix, Famille Chrétienne 09/02/2016
Daljna
škofija Vijayawada v vzhodni Indiji je 11. februarja 2016 zelo slovesno
praznovala obletnico prvega prikazanja Device Marije Bernardki Soubirous v
Lurdu. Rektor svetišča p. Chinapa je opazil, da so se mnogi hindujci pomešali med kristjane. Prepričani so o dragocenosti
Marijinega kipa, ki ga imenujejo Mati Božja iz Gunadale in so ga tja iz Lurda
leta 1928 pripeljali na pobudo papeškega inštituta za zunanje misijone.
Prisotnost
teh gorečih vernikov ob nogah Device Marije je ohrabrujoče znamenje za
krščansko manjšino, ki je trpela zaradi brutalnih izpadov nekaterih fanatičnih
predstavnikov hindujske stranke, ki odkrito sanjajo o deželi brez kristjanov in
muslimanov.
Arthur
Gosset, prostovoljec pri bazenih v Lurdu, je pred desetimi leti ugotovil, da
ima kip Matere Božje iz Gunadale vpliv na mnoge hindujce: »Med osebami, ki se
hočejo potopiti v lurški vodi, je od 20 do 25 % hindujcev. Zadnje poletje je
njihova udeležba dosegla že 50%!«
fr.aletheia.org
Ni komentarjev:
Objavite komentar