Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 5. december 2016

Pogovori z Jezusom (31) Udeležuj se Evharistije skupaj z Devico Marijo


Predragi kristjan, Marijina naloga je, da te vodi k meni v sveti Evharistiji. Velja pravilo: Po Mariji k Jezusu! Ona je učiteljica premišljevanja in poglobljenega dojemanja evharistične skrivnosti. V vsem mojem življenju mi nihče ni bil tako blizu kakor moja Mati. S kakšno ljubeznijo in hrepenenjem je pričakovala moje rojstvo, ko je bila moja živa monštranca! Kako tesno je bila z menoj povezana v skritem življenju v Nazaretu! Kakšna tolažba mi je bila, ko sem umiral na križu in je z menoj sočustvovala in sotrpela ter me darovala nebeškemu Očetu! Kako goreča je bila njena ljubezen, ko me je po vstajenju in prihodu Svetega Duha pri mašni daritvi prejemala v svoje srce!
Zato ima moja Mati do Evharistije globok odnos. Brez mojega učlovečenja v njej ne bi bilo nobene mašne daritve. V Evharistiji sem isti Jezus, ki ga je Marija spočela, rodila in vzgojila. Isti Jezus se pri vsaki sveti maši zate darujem nebeškemu Očetu, sem tvoja duhovna hrana in sem zate navzoč v tabernaklju. Le način moje navzočnosti je drugačen, telesnim očem neviden.
Devica Marija ima do mašne daritve globok odnos tudi zato, ker je sodelovala pri mojem odrešilnem trpljenju. Pod križem me je darovala nebeškemu Očetu za tvoje odrešenje in odrešenje vseh ljudi. Postala je Mati Cerkve, ki živi iz Evharistije.
Mati Marija je kar najtesneje z menoj povezana in navzoča pri vsakem obhajanju evharistične daritve. Navzoča je s Cerkvijo in kot Mati Cerkve. Navzoča je zato, ker je sodelovala na Kalvariji, ki se pri mašni daritvi na zakramentalni način ponavzoči. Kakor sem jo dal Janezu za mater, ti jo pri vsaki mašni daritvi vedno znova dajem za mater, da jo vzameš na svoj dom.
Moja Mati je neprekosljiv zgled, kako je treba sodelovati pri evharistični daritvi in kako prejemati Jezusa v svetem obhajilu. Ko greš k sveti maši, jo prosi, naj ti ona pomaga, da boš dobro sodeloval. Ko greš k svetemu obhajilu, prosi mojo Mater, naj te ona pripravi, da me boš prejel s čim večjo ljubeznijo. Po obhajilu pa naj ti ona pomaga, da se boš dobro zahvalil in v moči prejete duhovne hrane tudi živel.

Gospod Jezus, hvala ti za Devico Marijo, evharistično Ženo. Kakor je bila s teboj na Kalvariji, naj bo tudi z menoj, ko pridem k sveti maši. S tvojim sv. Janezom Pavlom II. hočem biti ves njen, da bom tem bolj ves tvoj. S svojo materinsko ljubeznijo naj mi pomaga, da bom pri mašni daritvi dejavno sodeloval in s kar največjo ljubeznijo prejel tebe pri svetem obhajilu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar