Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 15. februar 2016

Šopek Materi Mariji


Po namestitvi kipa Device Marije iz Rame v vatikanskih vrtovih (avgust 2012) je 28. avgusta 2014 zaslužni papež BENEDIKT XVI. kubanske škofe presenetil s povabilom, da bi skupaj molili rožni venec.
»Na naše veliko začudenje je ob koncu slovesnosti do nas prišlo sporočilo: danes zvečer ob 19h vas Benedikt XVI. pričakuje v papeških vrtovih, da bi z vami molil rožni venec…«, je pripovedoval msgr. Arturo González Amador, škof iz Santa Clare (Kuba).
»Da smo se zbrali k molitvi, je bila nezaslužena milost, za katero se ne moremo zahvaliti niti Bogu niti zaslužnemu papežu. Gre za izraz popolne tenkočutnosti in mislim, da je to prvi člen v verigi srečnih in prijetnih trenutkov za vse kubansko ljudstvo, ki nam jih bo Devica Marija naklonila«, je še dodal msgr. González.
Nato so se kubanski škofje srečali še s papežem Frančiškom in uradna odprtost dežele za vero je vedno bolj široka …

Sv. Ludvik Montfortski uči: Tudi če bi se moral med molitvijo rožnega venca BORITI PROTI RAZTRESENOSTI, se vendarle pogumno bojuj z orožjem v roki, kar pomeni, nadaljuj z molitvijo, čeprav si brez veselja in čutne tolažbe. Imel boš strašen boj, ki pa je zelo zveličaven za zvesto dušo. Drugače povedano, če odložiš orožje, to je, če opustiš molitev rožnega venca, boš poraženec, in hudič, ki je premagal tvojo voljo, te bo pustil pri miru, toda ob dnevu sodbe ti ne bo pozabil očitati tvoje strahopetnosti in nezvestobe. »Kdor je zvest v malem, je zvest tudi v velikem« (Lk 16,10). Kdor je vešč v premagovanju majhnih raztresenosti med zelo kratko molitvijo, bo zmogel odvrniti tudi zelo velike. Nobena trditev ni bolj gotova. Gre za besede Svetega Duha! Pogum torej, dobri in zvesti služabniki Jezusa in njegove Matere, ki ste se odločili, da boste vsak dan molili rožni venec! Naj vas mnogoštevilne muhe – tako imenujem motnje, ki vas nadlegujejo med molitvijo – nikdar ne pripravijo do tega, da bi strahopetno zapustili Jezusovo in Marijino družbo, v kateri se nahajate, ko molite rožni venec.

Sv. Ludvik tudi piše: Nadarjene osebe, veliki doktorji, ki so majhnega duha in ošabni, ti ne bodo nikoli svetovali molitve rožnega venca. Raje te bodo skušali prepričati, da bi molil sedem spokornih psalmov ali kakšno drugo molitev …
Lahko se ti pripeti, da se boš posvetoval s kom, ki je bolj kontemplativen – takšni na svetu obstajajo –, nima pa neposredne izkušnje pomembnosti rožnega venca: namesto da bi ti ga priporočil, te bo oddaljil od njega, ker te bo želel bolj usmeriti h kontemplaciji, kot da bi bila rožni venec in kontemplacija med seboj nezdružljiva …
Vsi ti nasprotniki zlobnega duha se bodo skupaj vmešavali in ti kričali: Pusti že rožni venec! Prav rožni venec ti povzroča glavobol! Pusti ga torej! V vesti ti ga ni potrebno moliti! Moli ga samo en del! Tvoje motnje so dokaz, da Bog noče, da ga moliš. Še bolje je, če ga preložiš na jutrišnji dan, ko se boš dobro počutil itd.
Skratka, dragi brat, vsakdanja molitev rožnega venca ima toliko nasprotnikov, da smatram milost te VZTRAJNE MOLITVE do smrti za eno od izrednih pomoči iz nebes. Bodi torej vztrajen in ne dvomi, da boš v nebesih imel sijajno krono, ki je pripravljena kot nagrada za tvojo zvestobo: »Bodi zvest vse do smrti in dal ti bom venec življenja« (Raz 2,10).
(Čudovita skrivnost presv. rožnega venca za spreobrnjenje in rešenje, § 125, 149, 150.)

Blaženi Bartolo Longo glede svetega rožnega venca zagotavlja: »Kot si dva prijatelja, ki sta pogosto skupaj, postaneta podobna tudi v načinu življenja, tako tudi mi, ko se sproščeno pogovarjamo z Jezusom in Devico Marijo v premišljevanju skrivnosti svetega rožnega venca in pri obhajilu ustvarjamo isto življenje, jima lahko, kolikor nam naša revščina to dopušča, POSTANEMO PODOBNI in se iz njunega vzvišenega zgleda učimo življenja v ponižnosti, uboštvu, nasprotovanju, potrpežljivosti in popolnosti« (RVM 15).

Ni komentarjev:

Objavite komentar