Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 22. december 2023

ŽIVLJENJE IZ POSVETITVE JMS Papež Benedikt XVI. Odprímo prostor Bogu

Blagoslov sveč ob kapeli prikazovanj v Fatimi 12. maja 2010

Dragi romarji! Z gorečimi svečami v rokah sestavljate vsi skupaj nekakšno morje svetlobe okoli te preproste kapele. Ta je bila z ljubeznijo zgrajena v čast Božje in naše Matere. Njena vrnitev z zemlje v nebesa se je pastirčkom zdela kakor svetlobni pramen. A niti Marija niti mi sami ne razpolagamo s svojo svetlobo: prejemamo jo od Jezusa. Njegova navzočnost v nas na novo uresničuje skrivnost in klic gorečega grma, ki je nekoč na gori Sinaj pritegnil Mojzesa in ki neomajno spravlja v strmenje vse tiste, ki opazijo, da v nas gori posebna luč, ne da bi nas ožgala (prim. 1 Mz 3,2-5). Če se zanašamo samo nase, nismo več  kakor klavrn grm, a nanj je prišlo Božje veličastvo. Zato gre Bogu vsa čast, mi pa moramo ponižno priznavati, da nismo nič; v češčenju se moramo skloniti pred božjim načrtom, ki se bo uresničil, ko bo »Bog vse v vsem« (1 Kor 15,28). Devica Marija, milosti polna, na edinstven in neprimerljiv način služi temu načrtu: »Glej, dekla sem Gospodova; zgodi se mi po tvoji besedi« (Lk 1,38).

Dragi romarji, posnemajmo Marijo tako, da bo tudi v našem življenju na novo zazvenelo »Zgodi se mi!« Bog je Mojzesu nekoč ukazal: »Sezuj si čevlje z nog. Kajti kraj, kjer stojiš, je sveta zemlja« (1 Mz 3,5). Mojzes je storil tako. Nato je spet obul svoje čevlje in odšel, da bi svoje ljudstvo rešil iz egiptovske sužnosti in ga pripeljal v obljubljeno deželo. Pri tem ne gre samo za posest zemlje ali za državno območje, do katerega ima vsako ljudstvo pravico. Pri prizadevanju za osvoboditev Izraela in izhod iz Egipta je dejansko v prvi vrsti poudarjena pravica do svobode za češčenje, do svobode obhajati svoje bogoslužje. V nadaljnji zgodovini izvoljenega ljudstva ima obljuba dežele vedno znova tudi ta pomen: dežela jim je dana zato, da jim je kraj pokorščine in zato, da je ustvarjen odprt prostor za Boga.

V našem času, ko preti nevarnost, da vera na mnogih krajih zemlje ugasne kakor plamen, ki nima več goriva, je bolj kakor vse drugo pomembno, da je Bog navzoč v tem svetu in da ljudem omogočimo dostop do Boga. Ne do katerega koli Boga, ampak do Boga, ki je govoril na Sinaju: obličje tega Bog spoznamo v tisti ljubezni, ki je v križanem in vstalem Kristusu šla do konca (prim. Jn 13,1). Dragi bratje in sestre, častite Jezusa Kristusa v svojih srcih (prim. 1 Pt 3,15)! Ne bojte se govoriti o Bogu in brez bojazni pokažite znamenja vere, tako da bo pred očmi vaših sodobnikov zasijala Kristusova luč, kakor Cerkev poje na veliko noč, v kateri človeštvo postane ena sama Božja družina.

Dragi bratje in sestre, na tem kraju s strmenjem vidimo, kako so se trije pastirčki pustili prevzeti notranji moči, ki jih je prešinila ob prikazanju angela in nebeške Matere. Na tem kraju, kjer smo bili tolikokrat povabljeni k molitvi rožnega venca, dopustimo, da nas pritegnejo Kristusove skrivnosti in Marijine rožnovenske skrivnosti. Molitev rožnega venca nam omogoča, da svoj pogled in svoje srce usmerimo na Jezusa, kakor je to storila Marija, ki je neprekosljiv zgled premišljevanja Sina. Ko pri molitvi »Zdrava Marija« premišljujemo vesele, svetle, žalostne in častitljive skrivnosti, tedaj premišljujemo celotno Kristusovo skrivnost, od učlovečenja do križa in veličastva vstajenja. Premišljujemo globoko Marijino udeleženost pri tej skrivnosti in pri našem življenju v Kristusu danes. Saj je tudi naše življenje stkano z obdobji veselja in bolečine, sence in luči, skrbi in upanja. Milost prihaja v naše srce in prebuja željo, da bi svoje življenje vztrajno spreminjali po evangeliju, da bi mogli govoriti s svetim Pavlom: »Življenje je zame Kristus« (Flp 1,21) in bi bili tesno združeni s Kristusom v občestvu življenja in usode.

Čutim, kako me verniki tukaj in po vsem svetu spremljajo s povezanostjo in ljubeznijo. V svojem srcu nosim skrbi in upe našega časa, trpljenje ranjenega človeštva ter svetovne probleme. Prihajam, da jih položim fatimski Božji Materi pred noge: sveta Devica, Božja Mati in naša najljubeznivejša Mati, posreduj za nas vse pri svojem Sinu, da bodo vse družine in ljudstva – tako krščanska kakor druga, ki še ne poznajo svojega Odrešenika – živela v miru in slogi, dokler ne bodo pridružena enemu Božjemu ljudstvu v čast presvete in nedeljene Trojice. Amen.

Papež Benedikt XVI., Nagovor ob blagoslovu sveč pri kapeli prikazovanj v Fatimi, 12. maja 2010. Glej Benedetto XVI, Nella terra degli uomini uno spazio aperto a Dio, v: Insegnamenti di Benedetto XVI, zv. VI, 1/2010, Libreria Editrice Vaticana 2011, 693-695. Prevod A. Štrukelj.

Ura častne straže

 

Uro častne straže sem si v mislih vedno predstavljala kot duhovno spremljanje Kristusovega pasijona in njegovega trpljenja ter smrti na križu. Poleg podob križevega pota so se v premišljevanje tako vtkale tudi sedmere Kristusove rane in sedmere Kristusove zadnje besede na križu. Te so še zlasti dobile večjo težo, ko sem se podučila, da jih posebej večkrat dnevno molijo tudi Hčere Srca Jezusovega. Že pred tem sem rada molila molitev k predragoceni Kristusovi Krvi, ki je bila z velikimi milostnimi obljubami razodeta Brigiti Švedski (1303–1373), če se pobožno moli vsak dan 12 let (glej Romarski molitvenik, str. 28).

 

Takole molim:

 

Jezus, zdaj bom molila sedemkrat molitev v spravo za moje grehe, za grehe mojih dragih in za grehe vsega sveta. Sprejmi to molitev v svoje božansko Srce. Osladi in izpopolni jo tako zelo, da bo pripravila Presveti Trojici toliko veselja, kot si ga Ti s svojo molitvijo pripravil na zemlji. Naj se prelije na tvoje človeštvo in za poveličanje Tvojih svetih ran, ter krvi, ki si jo iz njih prelil.

 

1.

- Jezus, ko so te pribijali na križ, si prosil Oče, odpusti jim, saj ne vedo, kaj delajo! O Jezus, odpusti tudi nam, ko te vedno znova pribijamo na križ, z vsakim grehom, ki ga storimo.

- Oče naš ...

- Nebeški Oče, darujem ti po neomadeževanih rokah Marijinih in po božanskem Srcu Jezusovem prve rane, prve bolečine in prvo krvoprelitje (tj. obrezovanje) Jezusovo, v spravo za moje mladostne grehe in mladostne grehe vseh ljudi ter za obvarovanje pred prvimi smrtnimi grehi v mojem sorodstvu.

- Zdrava Marija ...

- Slava Očetu ...

 

2.

- Jezus, ko si bil križan, si skesanemu razbojniku, ki je bil križan s teboj, obljubil, Resnično, resnično povem ti, še danes boš z menoj v raju! O Jezus, daj da bomo tudi mi svoje grehe spoznali, se jih pokesali, se zanje spokorili in se resnično spreobrnili, da bomo tudi mi vredni s Teboj živeti v Tvojem kraljestvu.

- Oče naš ...

- Nebeški Oče, darujem ti po neomadeževanih rokah Marijinih in po božanskem Srcu Jezusovem trpljenje Jezusovega srca na Oljski gori in vsako kapljico njegovega krvavega potu, v spravo za grehe mojega srca in grehe src vseh ljudi, za obvarovanje pred takšnimi grehi ter za večjo ljubezen do Boga in do bližnjega.

- Zdrava Marija ...

- Slava Očetu ...

 

3. 

- Jezus, ko si visel na križu, si svoji Materi rekel Žena, glej tvoj sin, in apostolu Janezu, Glej, tvoja Mati. O Jezus, daj, da se bomo po zgledu, varstvu in priprošnji Tvoje Matere Marije vsak dan bolj posvečevali in s svojim življenjem pričevali, da smo tudi mi njeni otroci.

- Oče naš ...

- Nebeški Oče, darujem ti po neomadeževanih rokah Marijinih in po božanskem Srcu Jezusovem tisočere rane, krute bolečine in predragoceno Kri Kristusovo izteklo pri bičanju, v spravo za moje mesene grehe in mesene grehe vseh ljudi, za obvarovanje pred takšnimi grehi ter za ohranitev nedolžnosti, zlasti v mojem sorodstvu.

- Zdrava Marija ...

- Slava Očetu ...

 

4. 

- Jezus, ko si križan trpel neizrekljive bolečine telesa in duha, si zaječal Moj Bog, moj Bog, zakaj si me zapustil!? Vendar si vztrajal v odrešilnem trpljenju za nas – kot Bog in kot človek. O Jezus, daj, da bomo v trpljenju in težavah življenja tudi mi vztrajali na Tvoji poti, saj si obljubil, da boš z nami vse dni do konca sveta.

- Oče naš ...

- Nebeški Oče, darujem ti po neomadeževanih rokah Marijinih in po božanskem Srcu Jezusovem rane, bolečine in predragoceno Kri Kristusove glave od kronanja s trnjem, v spravo za grehe mojega duha in grehe duha vseh ljudi, za obvarovanje pred takšnimi grehi ter za razširitev Kristusovega kraljestva na zemlji.

- Zdrava Marija ...

- Slava Očetu ...

 

5. 

- Jezus, da se izpolnijo Pisma, si poskusil kis, ki so ti ga dali piti, ko si prosil Žejen sem! O Jezus, daj nam, da bomo prepoznali Tvojo resnično žejo in jo vselej gasili z ljubeznijo do Boga in do bližnjega.

- Oče naš ...

- Nebeški Oče, darujem ti po neomadeževanih rokah Marijinih in po božanskem Srcu Jezusovem trpljenje Kristusovo na njegovi križevi poti, še posebej Njegovo rano na rami in predragoceno kri, ki je pritekla iz te rane, v spravo za moj upor proti križu in upor vseh ljudi proti križu, za godrnjanje proti tvojim svetim odredbam, za vse druge grehe jezika ter za resnično ljubezen do križa.

- Zdrava Marija ...

- Slava Očetu ...

 

6.

- Jezus, ko si videl, da si vse izvršil v skladu z Očetovo voljo, si rekel Dopolnjeno je! O Jezus, daj da bomo tudi mi Očetovo voljo v ponižnosti spoznali, sprejeli in zvesto izpolnjevali, saj je najboljše, kar se nam lahko zgodi.

- Oče naš ...

- Nebeški Oče, darujem ti po neomadeževanih rokah Marijinih in po božanskem Srcu Jezusovem tvojega Sina na križu, njegovo pribitje in dvigovanje na križu, njegove rane na rokah in nogah, tri tokove presvete Krvi, ki je pritekla iz teh ran, njegovo popolno uboštvo, njegovo popolno pokornost, vse njegove telesne in duševne bolečine, njegovo predragoceno smrt na križu in njeno nekrvavo ponovitev pri vseh svetih mašah na zemlji, v spravo za vse kršitve svetih redovnih zaobljub in redovnih pravil, za moje grehe in grehe vsega sveta, za bolne in umirajoče, za svetost duhovnikov in laikov, za namene svetega očeta, za obnovitev krščanskih družin, za našo domovino, za mir v svetu, za spreobrnjenje in edinost vseh narodov v Kristusu, za stanovitnost v veri ter za vse po svetu razpršene kristjane.

- Zdrava Marija ...

- Slava Očetu...

 

7.

- Jezus, preden si izdihnil, si rekel Oče, v tvoje roke izročam svojo dušo! O Jezus, daj, da bomo tudi mi celo svoje življenje,vse, kar smo, in vse, kar imamo, vedno z zaupanjem izročali v Očetove roke, saj od njega vse prejemamo.

- Oče naš ...

- Nebeški Oče, sprejmi predragoceno kri in vodo, ki sta pritekli iz Jezusovega prebodenega Srca, v spravo za moje grehe in grehe vseh ljudi. Bodi milosten in usmiljen z nami grešniki! Kri Kristusova, zadnja vsebina njegovega predragocenega Srca, operi me vseh dolgov mojih in tujih grehov. Voda iz strani Kristusove, operi me, da bom prosta vseh kazni za greh, in pogasi plamen mojih vic in plamen vic vseh ubogih duš.

- Zdrava Marija ...

- Slava Očetu ...

Amen. V imenu Očeta ...

Olga

Ni komentarjev:

Objavite komentar