Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 4. december 2023

TAKOLE MOLIM Molim z različnimi obrazci

Po kratki molitvici zjutraj molim brevir. Na poti k sv. maši zmolim del sv. rožnega venca, po sv. maši domov pa še en del. Zadnje čase enega tudi po sv. maši v cerkvi. Ker ne znam meditirati, berem različne molitve na podobicah, ki jih sama nikoli ne bi znala sestaviti. Verjetno kar precej molim, sicer pa v pokoju itak imam čas. Imam pa vedno slab občutek ob misli: »To ljudstvo me časti z ustnicami.« Kadar berem psalm: »Kakor jelen hrepeni po vodi, tako moja duša hrepeni po tebi«, imam vedno občutek, da lažem, ker nikoli ničesar ne čutim. Molim, ker sem prepričana, da je tako prav, zavedam pa se, da slabo molim, kar pa je najbrž boljše, kot če sploh ne bi molila. Edino, kar pripisujem svoji molitvi, je mir in vdanost v Božjo voljo.

Češčenje Jezusovega in Marijinega Srca je pri meni povezano kar v molitvi k mojemu Stvarniku. Sicer sem se posvetila že v dijaških letih. Srcu Jezusovemu smo se posvetili v šoli leta 1944. Kljub temu, da nimam težav in me molitev čustveno ne osrečuje, pa sem prepričana, da me je prav molitev, tudi če je slaba, ohranila v zvestobi veri.

Pater Simon Ašič mi je nekoč rekel: »Kadar vas zadene kaj neprijetnega, takoj se za preizkušnjo zahvalite Bogu!« Žal ponavadi to pozabim. Navadno molim samo za pomoč. Res pa je, da se tudi za malenkosti rada zahvalim. Npr. pozimi vsako jutro, ko pridem od maše, za toplo stanovanje.

Nika

Ni komentarjev:

Objavite komentar