Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 17. april 2018

ROŽNOVENSKI ŠOPEK MATERI MARIJI

»Vse je tukaj!«

Zdravnik Takaši Nagai je malo pred letom 1930 obiskal minoritskega patra sv. Maksimilijana Kolbeja, ki je ravnokar prispel na Japonsko. V tistem času je bil zdravnik še ateist, pozneje pa eden od preživelih po eksploziji atomske bombe v Nagasakiju leta 1945. Takole poroča:
»Ko mi je stisnil roko, sem razumel, da je imel vročino in sem ga vprašal, če se slabo počuti. Odgovoril mi je s svojim svetlim nasmehom. Pregledal sem ga in sem vzkliknil: 'Oče, hudo je. V obeh pljučnih krilih imate tuberkulozo!' Ravnodušno in še vedno z nasmehom mi je rekel: 'Hvala, doktor, dober zdravnik ste. Tako v Rimu kot na Poljskem so mi odlični zdravniki deset let govorili isto.' Odgovoril sem z začudenim glasom: 'Kako? Deset let?'
Ta vitez Brezmadežne je v mnogih letih prepotoval svet v takšnem fizičnem stanju! Kot zdravnik sem se znašel pred neverjetnim primerom in izzivom za znanost. Z najmanj štirimi petinami vnetih pljuč in neprestano vročino je živel naprej aktivno in veselo. Potem mi je pater Kolbe dal rožni venec in mi z nasmehom na obrazu rekel: 'Vse je tukaj! Vse je tukaj!'«
Leta 1934 je Takaši Nagai zaprosil za krst …

Ni komentarjev:

Objavite komentar