Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 17. april 2014

Pogovori z Jezusom (3)



Vsa Sveta Trojica te je obdarovala

Predragi moj obdarovanec, moja ljubezen do tebe ni samo v mojih besedah in je čisto konkretna. Kaže se v mojih darovih in darovih vse Svete Trojice.
Temeljni dar, ki si ga od mene in od vse Svete Trojice prejel, si ti sam. Vse, kar si in kar imaš, je Božji dar. Samo grehi so popolnoma tvoji. V tebi je združenih mnogo Božjih darov: neumrljiva duša, razum, svobodna volja, zmožnost čustvovanja in spominjanja, telo s svojimi močmi. Sad si moje ljubezni ter ljubezni Očeta in Svetega Duha. Z Očetom in Svetim Duhom sem te želel imeti, zato živiš.
S starozaveznim psalmistom lahko sebe doživljaš kot čudovit Božji dar: Zares, ti si ustvaril moje ledvice, me stkal v materinem telesu. Zahvaljujem se ti, ker sem tako čudovito ustvarjen, čudovita so tvoja dela, moja duša to dobro pozna.
Vse, kar te obdaja, je dar moje ljubezni skupaj z ljubeznijo Očeta in Svetega Duha. Svetniki so videli v vsaki cvetlici, travi in ptici moj dar, mojo ljubečo pozornost.
Največji dar, ki ti ga dajem, sem jaz sam, je vsa Sveta Trojica. Podaril sem se ti že z učlovečenjem, smrtjo in vstajenjem, saj sem zaradi tebe in tvojega odrešenja prišel na svet. Podaril sem se ti pri svetem krstu, ko si postal Božji otrok in je vsa Sveta Trojica začela prebivati v tebi. Kako nekaj velikega je, biti Božji otrok, svetišče Svetega Duha, svetišče vse Svete Trojice! Vedno znova se ti podarjam pri mašni daritvi v Božji besedi in še zlasti pod podobo kruha in vina.


Gospod Jezus, moj Stvarnik in Odrešenik, zahvaljujem se ti za vse velike Božje darove. Ugotavljam, da sem premalo hvaležen. Sploh se nisem zavedal, da je vse, kar imam in kar me obdaja, razen grehov, tvoj dar. Najbolj pa moram biti hvaležen, da si ti, Jezus, in vsa Sveta Trojica, moj najdragocenejši dar. Kako bi moral biti hvaležen, da smem biti pri sveti maši, kjer se ti zame in za vse ljudi vsak dan daruješ na brezštevilnih oltarjih po vsem svetu. Ni je ure in ne minute, v kateri ne bi kak tvoj duhovnik izgovarjal posvetilnih besed nad hostijami in kelihom z vinom: To je moje telo. Te je moja kri. Gospod, nauči me, da bom živel v stalnem zahvaljevanju!

Ni komentarjev:

Objavite komentar