Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 5. junij 2023

PO MARIJI K JEZUSU »Marija mi je obljubila, da bo hitro našla delo«

Dober dan. Danes se iz vsega svojega srca zahvaljujem Mariji, ki razvezuje vozle. Leta 2018 sem ostal brez dela in v svoji glavi si nisem znal točno predstavljati, kakšno dejavnost naj bi opravljal. Nekega dne sem se odločil, da bom svoj življenjepis nesel na podjetje, ki je organiziralo delo na domu za starejše invalidne osebe, čeprav na tem občutljivem področju nisem imel nobenih izkušenj.

Takoj sem pričel moliti k Mariji, ki razvezuje vozle. Drugi dan devetdnevnice sem odprl knjižico, da bi prebral molitev dneva in v tistem trenutku so me klicali s podjetja, na katerega sem naslovil svojo kandidaturo, in me vprašali, če sem pripravljen za delo.

Ni pomembno, kakšen je vzrok teh »vozlov«. Dejstvo, da jih predstavimo Devici Mariji, naši nebeški Materi, omogoča, da se zavedamo težke situacije in molimo, da bi bili ozdravljeni ali rešeni teh vozlov, ki zastrupljajo naše življenje.

Na moj pritrdilni odgovor so se takoj odzvali. Še isti dan sem opravil razgovor in naslednji dan sem pričel delati s starejšimi invalidnimi osebami. Danes se resnično počutim zelo dobro pri delu, ki ga opravljam za ljudi, ki mi omogočajo, da obnavljam svoje srce.

Hvala naši nebeški Materi!

F. B.

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar