Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 20. junij 2022

Fatimska mala Marija romarica Mala Marija Romarica v župniji sv. Egidija, Zreče

Občutila sem veliko milost, da sem v našo hišo smela sprejeti kapelico s kipom Fatimske Marije, in sploh da se mi je to zgodilo kot prvi v naši župniji Zreče. Na njen obisk sem se temeljito pripravila. Srečanja pa se nas je udeležilo osem oseb. Najprej smo prebrali, oziroma zmolili molitev za vsakodnevno obnavljanje posvetitve Jezusovemu in Marijinemu Srcu, sledili so pozdravni vzkliki k Devici Mariji, nato smo zmolili veseli del rožnega venca s svetopisemskimi besedili ob posamezni skrivnosti.

Fatimska Marija, prosimo te za naše družine, da bi ponovno vzljubile hišni rožni venec, da bi ga molili goreče vsi skupaj, kakor smo ga molili nekoč. Z veseljem lahko rečem, da smo v mojem otroštvu rožni venec molili prav vsak večer in da si je naš tata, tako kot poje pesem Ljubljena slovenska hiša: »v večernih urah v družbi vseh otrok z rožnim vencem pokril trde žulje trudnih rok«. Tako kakor je Marija v Fatimi naročala preprostim in zelo mladim pastirčkom, je nujno tudi za naš slovenski narod, da spozna, da je Bog zelo žaljen zaradi naše mlačnosti in grešnosti in da je naša spokoritev nujno potrebna.

Marija Kovačič

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar