Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 30. julij 2018

Rožni venec v mojem življenju

Z rožnim vencem sem se rodila. Moja starša sta rožni venec vedno molila. Sedaj sta že pokojna in sta prav gotovo pridružena v Božjem kraljestvu. Enkrat sta mi zaupala, da sta za nas vse tri otroke goreče molila za zdravo in srečno rojstvo in da sta to tudi izmolila. Še kot otroci smo molili z njima rožne vence in druge molitve. Rožni venec mi je bil vedno globoka molitev. Starša sta nam pripovedovala tudi o vsebini in pomenu rožnega venca. Molim za razne namene, tudi za duhovne poklice, in sem zadovoljna, če zmolim vse rožne vence in še več na dan. Molim pa tudi razne druge molitve iz molitvenikov.
Za premišljevanje o rožnem vencu sta duhovno bogati knjigi p. Antona Nadraha in p. Branka Petauerja. Večkrat jih berem za duhovno poglobitev.
Ana

Ni komentarjev:

Objavite komentar