Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 26. julij 2018

Marija, sopotnica sleherni dan

Pri nas doma smo imeli navado moliti rožni venec, ko se je vsa moja številna družina zbrala okrog matere. Ko sem bil star 12 let, mi je teta redovnica podarila knjigo Grigniona Montfortskega o pravi pobožnosti do Device Marije in od tistega dne dalje sem vsak dan obnavljal svojo posvetitev Mariji z besedami: »Ves se tvoj, Marija. Vse, kar sem, in vse, kar imam, je tvoja last.« Vse moje življenje je poslej temeljilo na Marijinem varstvu in njenem blagoslovu.
Resnično je bila Marija, mati Cerkve, naša draga mati in Jezusova mati, moja sopotnica sleherni dan mojega življenja, najprej v življenju laika, angažiranega v katoliški akciji, nato v življenju duhovnika in škofa ter sedaj v življenju upokojenega škofa. Naj kraljuje v vsakem srcu prava pobožnost do Marije, Jezusove in naše matere.
Msgr. Angelico Sandalo Bernardino, Blumenau (Brazilija)

Ni komentarjev:

Objavite komentar