Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 6. julij 2018

ODMEVI 1

Iz Očetovih rok sem prejela prelepo darilo. Ko sem se z avtom peljala iz službe domov, je bil na cesti parkiran avto medicinske sestre. Zato nisem mogla mimo; ustavila sem in vstopila v hišo soseda Jožeta. Videla sem, da umira, in ga vprašala, če bi sprejel duhovnika. Čeprav ni hodil v cerkev, se je strinjal, tako da ga je dva dni pred smrtjo lahko g. župnik spovedal, obhajal in mu podaril bolniško maziljenje. Bila sem priča tega lepega dogodka, ko je moj sosed prejel svatovsko oblačilo za svojo dušo, ki je bila že v četrtek vzeta h Gospodu. Božja Previdnost je poskrbela, da sem lahko naredila nekaj dobrega po Njegovi volji tudi za soseda Jožeta. Prelepo darilo iz Očetove roke.
Mojca

Ni komentarjev:

Objavite komentar