Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 24. julij 2018

Marija je bila vedno navzoča v mojem življenju

Marija je bila vedno navzoča v mojem življenju, vse od ranega otroštva. Bilo mi je kakih šest ali sedem let, ko so me starši naučili moliti rožni venec in premišljevati skrivnosti, kar je imelo velik pomen v mojem življenju.
Zaznamovala so me močna doživetja, ki sem jih bil deležen v Marijinih svetiščih, kjer sem občudoval vero Božjega ljudstva. Spominjam se takšnega shoda v Aparecidi (Brazilija), ko se je pred podobo Naše Gospe vrstila množica vernikov, ki so izražali svojo pobožnost do Marije na izredno ganljiv, nežen in ljubeč način. Močno se me je dotaknilo tudi moje prvo romanje v Lurd, ko sem se udeležil nočne procesije z lučkami in molil rožni venec z romarji več kot desetih narodnosti. Vsak je molil v svojem jeziku in vendar smo se vsi razumeli. Ob teh izkustvih sem zaznal ne le vesoljnost Cerkve, ampak tudi vesoljnost Marijinega Božjega materinstva in njenega materinstva v odnosu do Cerkve.
Kardinal Odilo Pedro Sherer, Sao Paolo (Brazilija)

Ni komentarjev:

Objavite komentar