Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 21. april 2018

Marijina pomoč


V začetku septembra se je začelo pri nas v družini težko obdobje. Ljubljena oseba je bila v bolnici, v težkem zdravstvenem stanju. Tri operacije, huda izčrpanost organizma in grožnja, da bo potrebna še četrta – najhujša – operacija na pljučih.
Potem je prišla fatimska Mati Božja v Stično. Bila sem tam, v cerkvi. Ko so ponesli kip Marije iz cerkve, sem posnela fotografijo s telefonom. Zvečer, ko sem se vrnila domov, so me čakale črne vesti. Vsa žalostna sem po molitvi legla v posteljo. Prižgala sem svoj mobilni telefon in dala na zaslon sliko Marije, ki sem jo posnela v baziliki. Tako lepa je bila , kot da je živa! Prosila sem jo iz vsega srca: »Marija, pomagaj!«
Naslednje jutro je bil v bolnici konzilij. Kar naenkrat so spremenili načrt zdravljenja. Namesto grozeče operacije so se odločili za dosti milejši postopek zdravljenja. Sprejeli so pravo odločitev, saj je bilo zdravljenje na ta način uspešno in ni ogrozilo že tako izčrpanega organizma. Danes smo spet vsi skupaj doma.
Hvala, Fatimska Marija!
Marjeta

Ni komentarjev:

Objavite komentar