Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 2. oktober 2023

PO MARIJI K JEZUSU Svetinjica se je odtrgala sama od sebe

Dne 10. novembra 1939 sem kot vojak imel nalogo, da bi odkril, kje se nahajajo nemške čete. S tremi vojaki smo šli k področju, kjer naj bi Nemci po naših podatkih napredovali. Okrog desnega zapestja sem nosil svetinjico naše Gospe Zmagovalke, od katere se nisem nikoli ločil. Bilo je okrog polnoči. Eden od mojih mož je imel s seboj baterijo. Hodil je pred mano in se ustavljal ob najmanjšem šumu. Občasno nas je rafal mitraljeza opozoril, da so bili Nemci še tam.

Ko smo se ustavili, sem na tleh opazil rahlo lesketanje. Sklonil sem se, da bi videl, kaj je temu vzrok. Ko sem povesil glavo, sem nad seboj v višini, kjer bi bila moja glava, zaslišal žvižg rafala mitraljeza. Če se ne bi sklonil, bi bil pri priči mrtev.

Kaj je bil ta blesk, ki je pritegnil mojo pozornost? Svetinjica naše Gospe Zmagovalke! Pogledal sem na svoje zapestje. Svetinjice ni bilo na njem. Padla je k mojim nogam. Še bolj presenetljivo pa je bilo, da je bila verižica nepoškodovana. Noben njen člen ni bil zlomljen ali razprt. Svetinjica je padla na tla sama od sebe.

Letopis naše Gospe Zmagovalke, junij 1967

Ni komentarjev:

Objavite komentar