Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 26. januar 2021

Obnavljanje posvetitve JMS

Začela sem zelo ceniti zakrament svete spovedi in resnične milosti, ki jih prinaša. K temu me je privedla priprava in želja za posvetitev Jezusovemu in Marijinemu Srcu s pobožnostjo prvih petkov in prvih sobot, ki »v paketu« za resnično zadoščevanje in slavljenje Jezusovega in Marijinega Srca, zajema tudi dobro opravljeno spoved vsak začetek meseca. Kljub velikim oviram, ki so se postavljale na pot, mi je bil po Božji milosti in Marijini priprošnji dano, da sem uspela še pred novim koronavirusom opraviti pobožnost prvih devetih petkov ter prvih petih sobot. Srčno upam in želim, da mi bo tudi vnaprej to možno v kar največji meri. Mislim, da je sveta Marija Marjeta Alakok nekje zapisala, kako lepi so prvi vikendi v mesecu in kako jih komaj čaka. Tudi jaz sem se vsak prvi vikend tako počutila.

Vsak dan znova želim vstopati po poti spreobrnjenja. Vsak dan znova se posvečam Jezusovemu in Marijinemu Srcu.

Olga

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar