Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 13. junij 2017

Šopek Materi Mariji 2



Ta ljuba Mati mi je bila več kot zvezda, postala je svetilnik mojim nogam. »Moje geslo se glasi: Vse za Jezusa po Mariji, Srednici vseh milosti,« je rekla častita Božja služabnica Marta Robin, ki je leta 1936 v kraju Chateauneufe de Galaure (Francija) ustanovila Foyers de Charité. Duhovnost Marte Robin je bila globoko marijanska in je temeljila na duhovnih načelih sv. Ludvika Montfortskega. Navajamo nekaj njenih misli: »Kaj je lahko še bolj bistveno? Bog nam je dal Jezusa po Mariji, torej je potrebno iti k Mariji, da bi prišli k Jezusu. Jezusu je všeč, kadar nežno in zvesto ljubimo njegovo tenkočutno Mater.« »Ta ljuba Mati mi je bila več kot zvezda, postala je svetilnik mojim nogam.« »Zvesta Devica … pomagaj nam uresničiti naše življenje tako, kot ga je Bog zasnoval v svojem načrtu.« »Po Mariji, z Marijo in v Mariji bom šla k Jezusu in bom vsa njena. Ko bi vedeli, kako lépo in globoko povezanost uživajo tiste duše, ki živijo v družbi z Jezusovo Božjo in našo Materjo!«

Ni komentarjev:

Objavite komentar