Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 3. februar 2017

ODMEVI 5.



Bil je dan, bila je noč, a jaz sem pri Tebi, Jezus, vso noč. Bil je dan, sijalo je sonce, bila je noč, luna sijala je vso noč. Preštevala sem zvezde, točila solze, sem šla z Jezusom v Getsemani. Sem z Jezusom klečala, z njim točila solze, mu brisala krvave solze. Ga prosila odpuščanja. Zapustila ga nikdar ne bom, s svojim križem šla bom za njim. Jezus, daj mi Duha, da spremljal me bo do zadnjega utripa mojega srca. Ko se mi bo zadnja solza polila, upam, o Jezus, da pri Tebi se bom spočila.
Ne boj se samote, v miru je lepo, pri tebi ni nihče, a Jezus je zvest. On te varuje, te čuva zvesto. Ob zadnji uri ob tebi zvest ti bo. Bo Devica Marija k tebi prišla, ti zadnjo solzo obrisala, spremljala te bo v zasluženo nebo.
Marija Ž.

Ni komentarjev:

Objavite komentar