Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 16. februar 2017

FATIMA – OKNO UPANJA (41) Lucija Nisem svetnica, a tudi lažnivka ne



Z Marijinimi prikazovanji trem fatimskim otrokom se je njihovo življenje na zunaj zelo spremenilo. Nič več ni bilo prejšnjega miru. Ko so ljudje zvedeli o prikazovanjih nebeške Gospe, so prihajali posamezniki in v skupinah ter hoteli govoriti s pastirčki. O nevšečnostih, ki so se začele za Lucijo, in sploh o njej, največ zvemo iz njenega drugega Spomina:
»Nekateri so me občudovali in imeli za svetnico, drugi pa so me zmerjali in govorili, da sem hinavka, da imam privide in da sem čarovnica. Naš dobri Bog je polagal sol v vodo, da se ne bi skvarila. Tako sem šla, hvala Bogu, skozi ogenj, ne da bi se ožgala ali spoznala črva nečimrnosti, ki po navadi vse uniči. Ob takih prilikah sem navadno mislila: 'Nisem svetnica, kot mislijo nekateri, toda tudi lažnivka ne, kot trdijo drugi; samo Bog ve, kaj sem.'«

Veliko obiskovalcev je bilo dobronamernih, a radovednih romarjev, bili pa so tudi taki, ki so se čutili poklicane, da Lucijo preizkušajo. Ona takole pojasnjuje, zakaj so se obračali predvsem nanjo:
»Ker je imela Jacinta navado pri spraševanjih skloniti glavo, gledati v tla in skoraj popolnoma molčati, sem bila jaz poklicana, da bi zadostila radovednosti romarjev. Pogosto so me klicali v župnišče, da me je izpraševal ta ali oni človek, ta ali drugi duhovnik.«
Tudi zato so se ljudje obračali na Lucijo, ker ji je Frančišek dajal prednost. Lucija ga je nekega dne vprašala:
»Zakaj povesiš glavo, kadar te kaj vprašajo, in nočeš odgovoriti?«
»Ker hočem, da najprej odgovorita ti in Jacinta. Jaz vendar nisem ničesar slišal, jaz lahko le povem, da sem videl. Kaj pa, če bi rekel nekaj, česar ti nočeš?«
Lucija je vseskozi imela vodilno vlogo, ki sta jo bratranec in sestrična vedno priznavala. Večkrat je bila v zadregi in stiski vesti, kaj naj odgovori in kaj zamolči, da se ne bo zlagala, hkrati pa ohranila zase, kar ne sme povedati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar