Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 18. februar 2016

Jacintina ljubezen do Marijinega Srca


Kot izvemo iz tretjega Lucijinega Spomina, je Jacinta skupaj z obema drugima pastirčkoma od drugega Marijinega prikazanja naprej čutila še bolj prisrčno ljubezen do Marijinega brezmadežnega Srca. Luciji je včasih rekla:
»Tista Gospa je rekla, da bo njeno brezmadežno Srce tvoje varstvo in pot, ki te bo pripeljala k Bogu. Ali jo zelo ljubiš? Jaz tako zelo ljubim njeno Srce! Tako je dobro.«
Pobožnost do Marijinega brezmadežnega Srca se je v Jacinti poglobila po tretjem Marijinem prikazanju. Luciji je rekla:
»Tako mi je žal, da ne morem prejemati obhajila, da bi zadoščevala za grehe, storjene zoper Marijino brezmadežno Srce!«

Pater Cruz iz Lizbone, ki ga Lucija omenja v prvem Spominu, je fatimskim otrokom priporočil različne vzdihljaje. Jacinta si je izbrala dva:
»O moj Jezus, ljubim Te. Ljubeznivo Srce Marijino, bodi moje rešenje.«
Včasih je Luciji dejala:
»Tako rada imam Marijino brezmadežno Srce! Saj je vendar srce naše nebeške Mamice. Ali ti ne ponavljaš rada: 'Ljubeznivo Srce Marijino, brezmadežno Srce Marijino!?' Jaz to počnem tako rada, tako rada!«
Pogosto je šla na polje trgat rože in ob tem pela melodijo, ki si jo je sama izmislila:
»Ljubeznivo Srce Marijino, bodi moje rešenje! Brezmadežno Srce Marijino, spreobrni grešnike, obvaruj duše pred peklom!«

Stanje Jacintine notranjosti zelo lepo izraža dogodek v ječi od 13. do 15. avgusta 1917. Lucija v prvem Spominu poroča:
»Ker nam je presveta Devica rekla, naj v zadoščenje za grehe proti njenemu brezmadežnemu Srcu darujemo tudi svoje molitve in žrtve, smo se hoteli dogovoriti, naj vsakdo daruje po svojem namenu: prvi bi daroval za grešnike, drugi za svetega očeta in tretji v zadoščenje za grehe proti brezmadežnemu Marijinemu Srcu. Ko smo bili dogovorjeni, sem rekla Jacinti, naj izbere namen, za katerega hoče darovati.
'Jaz darujem za vse, ker imam vse zelo rada.'»
p. Anton

Ni komentarjev:

Objavite komentar