Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 7. maj 2014

Pogovori z Jezusom (4) Božja ljubezen neskončno presega očetovo in materino ljubezen



Predragi Božji otrok, že Sveto pismo Božjo ljubezen primerja z očetovo in materino ljubeznijo. Bog te ljubi neskončno bolj, kakor najboljši oče in najboljša mati ljubita svoje otroke. Jaz sem rekel učencem: Oče sam vas ima rad, ker imate tudi vi mene tako radi in trdno verujete, da sem prišel od Boga. Božja ljubezen do ljudi je popolnoma nesebična. Bog ne more od ljudi pričakovati ničesar, česar že ne bi imel sam. Ljubi nas, ker nam hoče dobro.
Božja ljubezen je v nekem smislu podobna materini ljubezni. Kakor otrok ni s svojo ljubeznijo zaslužil materine ljubezni, tako ljudje s svojo ljubeznijo ne morete zaslužiti Božje ljubezni. Bog vedno ljubi prvi in s svojo ljubeznijo človeka vedno znova preseneča.
Pri preroku Ozeju lahko beremo: Ko je bil Izrael mlad, sem ga ljubil, iz Egipta sem poklical svojega sina. Jaz sam sem Efraima učil hoditi, jemal sem jih na svoje lakte, pa niso spoznali, da skrbim zanje. Pritegoval sem jih s človeškimi vezmi, z vrvicami ljubezni, bil sem jim kakor tisti, ki si vzdigujejo otroka k licu, počasi sem mu dajal jesti.
Božja ljubezen pa presega ljubezen še tako popolne zemeljske matere. Prerok Izaija je to takole povedal: Mar pozabi žena svojega otročiča in se ne usmili otroka svojega telesa? A tudi če bi one pozabile, jaz te ne pozabim. Glej, na obe dlani sem te napisal.

Gospod Jezus, ti se zanimaš za vsakega človeka, saj si za vsakega umrl na križu in vstal od mrtvih. Vse pričakuješ v nebesih in želiš, da bi za nobenega tvoja kri ne bila zaman prelita. Vsakega poznaš po imenu in ga ljubiš, kakor da bi bil sam na svetu. Znano ti je tudi moje življenje. Z ljubeznijo me spremljaš od zibeli do groba. Vse je zapisano v knjigi življenja. Gospod, odpusti in izbriši, kar je bilo napačnega, nepremišljenega in s sebičnim namenom narejenega. Daj mi milost, da se v prihodnje poboljšam.

Zahvaljujem se ti, po tebi pa se zahvaljujem nebeškemu Očetu za neizmerno ljubezen, ki mi jo izkazujeta. Hvaležen hočem biti tudi Svetemu Duhu, ki je ena sama ljubezen. Božja ljubezen je izlita v naša srca po Svetem Duhu, ki nam je bil dan. Zavedam se, kako je moja ljubezen v primeri s tvojo nepopolna in ne zasluži tega imena. Prosim Svetega Duha, naj mi podeli obilje ljubezni, ki je svet ne more dati, ker je nima.

Ni komentarjev:

Objavite komentar