Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 19. januar 2022

»… Kljub temu me je sveta Devica Marija obvarovala.«

V začetku leta 1923 je bil neki fant v bolnišnici v Montargisu (Loiret, Francija). Kaplan ga je tri mesece obiskoval vsak dan in se zanimal za njegovo zdravstveno stanje. Težko bolni mladenič si niti enkrat ni dovolil, da se ne bi odzval na prijazen duhovnikov pozdrav. Nekega dne je bolnik prosil bolniško sestro, naj mu prinese katekizem, in ker je opazil njeno začudenje, ji je rekel: »Hočem se spovedati in potrebujem katekizem, ker to želim storiti na pravi način.«

Ko se je kaplan vrnil, mu je fant pripovedoval: »Pred štirimi leti sem prejel prvo sveto obhajilo in prav nič se ni zgodilo! Spominjam se samo lepe obleke, ki sem jo nosil. Medtem ko je eden od nas bral besedilo posvetitve sveti Devici Mariji, sem gledal Marijin kip in ji rekel: 'Verjetno bom v življenju postal malopridnež, vendar nič zato. Posvečam se ti in te prosim, da me varuješ.' Kljub temu, da sem resnično živel kot malopridnež, me je sveta Devica varovala. Poslala mi je to bolezen, ki me je pripeljala sem, da bi se spovedal in umrl spravljen z Gospodom.«

Fant je v veliki pobožnosti živel še kakšen teden in nato sveto umrl …

Arthaud, Odmik od prvega svetega obhajila

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar