Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 31. maj 2019

Začni z rožnim vencem.

Bil sem že štiri leta duhovnik in nisem še nikoli molil rožnega venca; molitev rožnega venca mi ni bila všeč in nisem razumel njenega pomena. Imel sem tudi težave s sprejemanjem in razumevanjem Marije in nisem vzpostavil nobenega »odnosa« z njo. Ko je v mojem življenju nastopil čas duhovne suše, mi je sobrat duhovnik ponudil v branje pridige nekaterih duhovnikov iz Medžugorja, ki so govorili o Marijinih sporočilih.
Takoj ko sem pristopil k branju teh nagovorov, me je prevzel globok mir in močno notranje zaupanje, kar sem dojel kot zagotovilo, da so bila sporočila zares od Marije; zaznal sem resnično Marijino navzočnost in sklenil, da je nikoli več ne zapustim.
Neka nova potreba po molitvi se je rodila v mojem srcu. Marijine besede: »Brez molitve ne morete ničesar dati drugim« in »brez molitve ne morete napredovati«, so se me globoko dotaknile. Na začetku so v meni zbudile občutek izgubljenosti: bil sem duhovno paraliziran, bolan v duši. Spodbudile so me, da sem začel moliti: »začni z najbolj preprosto molitvijo rožnega venca«.
Tako sem začel moliti svoj prvi rožni venec. Od takrat že več kot 26 let molim vsak dan rožni venec. To je velik Marijin dar!
p. Oscar Pilloni
Skupnost Kraljice miru (Belo Horizonte - Brazilija)

Ni komentarjev:

Objavite komentar