Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 8. avgust 2015

Marijina sporočila Gessici Gregori



Prikazanja Device Marije moji hčerki Gessici Gregori so se pričela 7. julija 1995. Šli smo k škofu, da bi ga seznanili s tem dejstvom, toda na začetku ni veroval. Dejal je, da je deklica pod našo sugestijo, našim vplivom. Prvič je msgr. Grillo deklico Gesico nadrl in obtožil, da laže. Toda Gessica, stara 6 let in 5 mesecev, je vztrajala pri tem, da gre k škofu sama, ker »tako hoče Marija« in me je naslednji dan prosila, da jo zopet odpeljem na škofijo. Jaz sem se upiral, ker sem bil jezen in sem se čutil ponižanega. Naposled smo odšli na škofijo kjer se je ponovil isti prizor. Ko je Gessica že odhajala, se je v trenutku obrnila nazaj proti škofu in mu rekla: »Marija mi je rekla, da imaš srce trdo kot kamen.« Ko smo se vrnili domov, sem na vratih našel župnika, ki mi je naročil, naj deklico odpeljem nazaj k škofu. Nič mi ni bilo jasno, saj nas je škof pravkar nagnal, toda usedel sem se v avto in deklico odpeljal nazaj k njemu. Tokrat je msgr. Grillo rekel deklici: »Obstaja škofovska skrivnost, ki jo poznam samo jaz. Reci Mariji naj ti jo pove, napiši jo v pismo in mi ga prinesi. To bo dokaz resnice.« Po naslednjem prikazanju sem Gessico zopet odpeljal k škofu. Rekla mu je, da ni zapisala ničesar, ker ne zna pisati, vendar da ima zanj, ne eno, ampak tri skrivnosti. Prosila ga je naj se skloni k njej in mu je povedala prvo skrivnost: škof je bil tako pretresen, da ga je obšla rahla slabost. Ko je prišel k sebi, ga je Gessica vprašala, če želi slišati še drugi dve skrivnosti. Povedala mu jih je. Po tem srečanju je msgr. Grillo odšel k Janezu Pavlu II. in mu poročal o dogodkih.
Papeža je msgr. Grillo tedaj seznanil tudi z Marijinim naročilom, naj svet posveti njenemu brezmadežnemu Srcu: papež je to posvetitev izvršil v jubilejnem letu 2000 skupaj s škofi in kardinali sveta. Od tistega trenutka dalje je bila naložena članom naše družine, tudi malemu Davidu, prepoved, da bi govorili o teh dogodkih in sporočilih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar