Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 14. september 2014

ČEŠČENJE NAJSVETEJŠIH SRC Pogovori z Jezusom (7) Moja Cerkev živi iz Evharistije



Predragi član Cerkve, sveta Evharistija je vir, srce in vrhunec življenja ter poslanstva Cerkve. Moja Cerkev živí iz svete Evharistije. Živí iz mašne daritve, svetega obhajila in molitve pred menoj, ki sem navzoč pod podobo kruha.
Po vsem svetu se neprestano darujejo mnoge svete maše. V cerkvah in kapelah se zbirajo moji zvesti verniki, ki so živa Cerkev. Te shode vodim jaz sam, ki sem glavni darovalec svete Evharistije. Sem véliki duhovnik nove zaveze in nevidno predsedujem celotnemu obhajanju Evharistije. Na viden način me ponavzočuje škof ali duhovnik, ko predseduje zboru, oznanja Božjo besedo, sprejema evharistične darove in moli evharistično molitev.
V sveto daritev vključujem vso Cerkev in z njo tudi tebe. Ni je ure, v kateri ne bi duhovniki v kaki cerkvi izgovarjali mojih besed: Vzemite in jejte od tega vsi, to je moje telo, ki se daje za vas. Vzemite in pijte iz njega vsi, to je kelih moje krvi nove in večne zaveze, ki se za vas in za vse preliva v odpuščanje grehov. To delajte v moj spomin.
Po teh besedah v moči Svetega Duha posvetim kruh v svoje telo in vino v svojo kri. Tako postanem pod podobo kruha in vina jaz sam navzoč kot pravi Bog in pravi človek.
Milijoni in milijoni vernikov me vsak dan prejemajo v svoje srce, predvsem pa me prejemajo ob nedeljah in praznikih. Tako njihovo srce napolnjujem z veseljem in upanjem.
Vedno so po cerkvah goreči verniki, ki me častijo pod podobo kruha. Častijo me v tabernaklju, častijo še posebej, ko sem pred njimi v monštranci, častijo med procesijo na praznik svetega Rešnjega telesa in krvi. Najbolj slovesno pa me častijo na evharističnih kongresih. Zahvaljujejo se mi za neštete milosti, ki jim jih vsak dan dajem. Z zaupanjem me prosijo v različnih stiskah in težavah.

Gospod Jezus, ti si v sveti Evharistiji vir, središče in vrhunec življenja Cerkve ter dar za življenje sveta. Kakor je tvoja Cerkev nenehno zazrta k tebi, ki si navzoč v oltarnem zakramentu, tako se hočem ozirati vate tudi jaz. Tvoja zvesta služabnica mati Terezija je rekla, da je njena televizija tabernakelj. Tako želim tudi jaz tebe gledati in častiti v tabernaklju, tudi takrat, kadar sem daleč od tebe. Kjer je ljubezen, tam ni razdalj. V tabernaklju tvoje srce nenehno bije iz ljubezni do mene in vsega človeštva. V Evharistiji boš živel v Cerkvi do konca sveta v trenutku svoje največje ljubezni do človeštva.

Milosti iz posvetitve Jezusovemu in Marijinemu Srcu

Ni komentarjev:

Objavite komentar