Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 16. oktober 2014

Bl. Slomšek o rožnem vencu


Kako koristna je molitev rožnega venca, če ga molimo v resnici. Rožni venec je molitev vere, ljubezni in blaženega upanja. Rožni venec je vzvišeni psalter za tiste, ki hočejo Boga moliti v duhu.

Če pogledamo lepo mavrico na nebesnem svodu, vidimo na njej tri barve. Zelena je barva upanja, rdeča barva vere in zlata simbol ljubezni. Prav tako se lesketa pet skrivnosti veselega rožnega venca v zeleni barvi, pet skrivnosti žalostnega v rdeči in pet skrivnosti častitljivega rožnega venca v zlati barvi. Te skrivnosti molitve rožnega venca sestavljajo slavolok našega odrešenja in upanja za vso večnost.


Celo ubogi slepec ima v rožnem vencu najlepši vzorec za molitev in premišljevanje. Tudi ti, krščanska duša, ne boš umrl v grehih, če boš skrivnosti svetega rožnega venca prav pogosto premišljeval. 

sreda, 15. oktober 2014

Kako moliti rožni venec


Potem ko si poklical Svetega Duha, če hočeš dobro moliti rožni venec, se za trenutek ustavi in zberi v Božji navzočnosti in potem daruj posamezne desetke tako, kot ti bom sedaj razložil.
Preden začneš z molitvijo desetke, se za nekaj trenutkov ustavi in si predstavljaj skrivnost, ki jo boš premišljeval. Vedno prosi v posamezni desetki, po posredovanju Svete Device, za krepost, ki v tej desetki prihaja najbolj do izraza in ki jo ti osebno najbolj potrebuješ.
Varuj se predvsem dveh napak, ki so skupne skoraj vsem tistim, ki molijo rožni venec: prva je v tem, da pred molitvijo ne naredijo nobenega namena; če jih vprašaš, za kaj molijo rožni venec, ne vedo, kaj bi rekli. Zato imej vedno pred očmi neko milost, ki bo boš izprosil, neko krepost, ki jo boš posnemal, ali neki greh, ki se mu moraš izogniti.
Druga napaka, ki je še bolj pogosta, pa je ta, da človek na začetku molitve misli samo na to, kako bi čim prej končal. To se dogaja zato, ker na molitev rožnega venca gledamo kot na neko dolžnost, ki nas močno obremenjuje, dokler je nismo izpolnili, še posebej, če smo se zavezali, da ga bomo redno molili, ali nam je bila molitev rožnega venca naložena za pokoro pri spovedi.
Usmiljenja vreden je način, na katerega večina ljudi moli rožni venec. Molijo ga z neverjetno naglico, tako da celo preskočijo kakšno besedo. Zavedamo se, da tako smešnega poklona ne bi privoščili niti zadnjemu med človeškimi bitji, in hkrati mislimo, da sta Jezus in Marija s tem počeščena.
Zakaj se torej čudimo, če tako sveta krščanska molitev ostaja skoraj brez sadov, in če, potem ko smo zmolili tisoč ali deset tisoč rožnih vencev, nismo bolj sveti kot prej?

Sv. Ludvik Grignion Montfortski

torek, 14. oktober 2014

Šopek Materi Mariji Moč molitve rožnega venca


Nihče ne bo mogel nikoli dojeti čudovitih zakladov posvečevanja v molitvi in v skrivnostih rožnega venca. Premišljevanje skrivnosti življenja in smrti našega Gospoda Jezusa Kristusa je vir čudovitih sadov za tiste, ki ga molijo. Danes iščejo doživetja, ki človeka zadenejo, ganejo in mu zapustijo v duši globoke vtise. Vendar ali je kdaj obstajala bolj ganljiva zgodba od Odrešenikove, ki se odpre pred našimi očmi v skrivnostih rožnega venca, ki nas spominjajo na ganljive prizore življenja, smrti in slave Odrešenika sveta? Posebni hudičevi iluziji nasedejo tisti, ki verjamejo, da obstajajo bolj vzvišene molitve od molitve očenaš in zdravamarija, in te svete molitve – ki so opora, moč in zaščita za dušo – opuščajo. Namreč, duša, ki ostane zvesta vsakodnevni molitvi rožnega venca, ne bo nikoli znatno zašla, ker je hudič ne bo mogel prevarati. To trditev bi podpisal z lastno krvjo.

Sv. Ludvik G. Montfortski

ponedeljek, 13. oktober 2014

Dragi Marijini častilci posvečeni Jezusovemu in Marijinemu Srcu


"Ne boste obžalovali tega dejanja (posvetitve) ne vi, ne vaši otroci, ne vaših otrok otroci!" nam je sporočila nebeška Mati Marija v Stični leta 2004 (po medjugorski vidkinji). Na naših romanjih in duhovnih vajah, pod okriljem Jezusovega in Marijinega Srca, vedno znova izkušamo resničnost teh besed.

Tako je bilo tudi lani ob srečanju s svetim očetom in Fatimsko Marijo Romarico, ko je ves svet lahko slišal za našo 70. obletnico posvetitve Marijinemu brezmadežnemu Srcu... in mučenci so se veselili z nami...

Danes je 13. oktober, obletnica zadnjega prikazanja v Fatimi in uresničitve obljubljenega čudeža, ko bomo imeli v Stični zadnjo fatimsko pobožnost s pričetkom ob 19.30.... sklep po 21.00.

Vabim vas, da se tega milostnega dogodka udeležite, da se Mariji zahvalimo in skupaj z njo prosimo nebeškega Očeta usmiljenja za naš narod, za Evropo in ves svet, ko se približuje 100 obletnica fatimskih dogodkov.
Prisrčen pozdrav v JMS, Dragica

nedelja, 12. oktober 2014

Pogovori z Jezusom (8) Po Evharistiji te odrešujem

Predragi kristjan, s svojo smrtjo in vstajenjem sem te že odrešil, kakor sem odrešil vse ljudi. Vendar moje odrešenje ni enkrat za vselej končano. Moja odrešenjska ljubezen traja iz roda v rod. Tako vsakemu, ki se mi odpre, naklanjam sadove odrešenja. Vsaka generacija in vsak posameznik se mora ponovno vključiti v moje odrešenje. Pri tem ima najodličnejšo vlogo sveta Evharistija.
Evharistično daritev sem postavil zato, da bi s tem daritev na križu mogla trajati skozi vse čase, dokler ne pridem v slavi ob svojem drugem prihodu. S pomočjo mašne daritve kalvarijska daritev na zakramentalni način traja tudi v tvojem času. Z velikonočno skrivnostjo sem te odrešil tvojih grehov in ti zaslužil vse potrebne milosti za rast v krepostih ter za dosego svetosti. Odprl sem ti nebesa in te rešil oblasti hudobnega duha.
Pri vsaki mašni daritvi si deležen mojega odrešenja, saj prejemaš milosti iz polnosti mojega evharističnega Srca. Delim ti prav tiste duhovne sadove, ki jih najbolj potrebuješ. Pri vsakem evharističnem slavju je višek dejavnosti, s katero Bog Oče v meni posvečuje svet.
Nikjer se tako ne približaš mojemu odrešenju, meni, ki odrešujem, kakor pri mašni daritvi. Sveta maša je bližnjica k meni, Odrešeniku. Kakršen je tvoj odnos do mene, Odrešenika, takšen bo tudi do mašne daritve. Kdor misli, da se odrešuje sam, da torej odrešenja ne potrebuje, se tudi za mašno daritev ne bo zanimal. Zelo resnične so moje besede: Ne potrebujejo zdravnika zdravi, ampak bolni. Nisem prišel klicat pravičnih, ampak grešnike.
Samo v primeru, da se boš zavedal svoje majhnosti in grešnosti, svoje duhovne nezadostnosti, boš pri mašni daritvi iskal Odrešenika in Zdravnika.


Moj Odrešenik, zahvaljujem se ti, da si odrešil človeštvo. Pri vsaki mašni daritvi in svetem obhajilu mi razodevaš ter podarjaš ljubezen svojega prebodenega, a zdaj poveličanega Srca. Ne dovoli, da bi kdaj pred teboj zaprl svoje sebično srce in se oddaljil od tebe. Naj vedno z veseljem zajemam vodo zveličavne milosti iz studencev tvojega Srca. Pomagaj mi, da se popolnoma spreobrnem. Ozdravi mi vse rane preteklih grehov in me varuj pred prihodnjimi. Z Božjo besedo in evharističnim Kruhom hrani in poživljaj mojo dušo ter jo napolnjuj z veseljem in upanjem.

petek, 10. oktober 2014

Fatimska pobožnost 2014 v ponedeljek, 13. oktobra



Fatimska pobožnost bo v stiški baziliki ob 19.30 z molitvijo rožnega venca, mašno daritvijo, procesijo s kipom fatimske Matere Božje, ki jo bomo spremljali z lučkami in petjem Marijinih litanij ter fatimske pesmi. Na koncu bo pred Najsvetejšim obnovitev posvetitve Najsvetejšima Srcema in blagoslov z Najsvetejšim. Srečanje bo letos še v ponedeljek, 13. oktobra

torek, 7. oktober 2014

VEČ IN BOLJE MOLITI (8) Življenje v Božji navzočnosti


"Nadvse je potreben čist namen, s katerim vaša duša želi ugajati le Bogu, ki vam bo tudi pomagal, da pridete v njegovo bližino. Biti v Božji bližini pa se pravi gledati Boga, kar je največja sreča, dana samo tistim, ki so čistega srca" (sv. Bernard).

"V okolju, ki je protiversko usmerjeno, se da čudovito doživeti Božja navzočnost. Tako sem tudi jaz v vojski vzpostavil izredno oseben in intenziven odnos do Boga. Lahko rečem, da sva takrat z Bogom res veliko kramljala. Vedno sem ga občutil poleg sebe in ta Božja navzočnost mi je dajala smisel v nesmislu in moč v nemoči. Ta Bog ni mrtev, ampak živi. Kadar se človek počuti zapuščen, ogoljufan in razočaran, takrat mu je Bog najbližji" (bogoslovec).
Edwin Moses, temnopolti ameriški tekač na 400 metrov z ovirami in svetovni rekorder na tej razdalji, je rekel o veri: "Vera je najpomembnejša stvar v človekovem življenju. Meni pomeni vera tudi psihično gotovost, da nisem osamljen. Bog je v vsakem trenutku z menoj. In zato sem močan. Skoraj vsi moji prijatelji z atletske steze so prepričani verniki. Sebastian Coe na primer pred odhodom na start vselej moli ..."
           
Da se zavemo Božje navzočnosti, imamo več poti. Ena je v tem, da si prikličemo v zavest, da je Bog navzoč povsod, zato tudi poleg nas. Še več, je celo v nas, v našem srcu. Treba je, da obujamo vero v njegovo navzočnost. Kako bistveno boljša bi bila naša molitev, če bi pred njo obudili živo zavest, da je troedini Bog, če smo v posvečujoči milosti, še posebej v našem srcu!
Ko posebej molimo h Kristusu, si ga lahko predstavljamo, kako je navzoč v nebesih na Očetovi desnici. Od tam gleda na nas in nas ljubi. Z njim se lahko vsak trenutek pogovarjamo. Smemo si ga predstavljati, da je v svoji človeški naravi poleg nas in z nami kot naš prijatelj. Tako se je z Jezusom pogovarjala tudi sv. Terezija Velika in mnogi drugi svetniki.
Potrebno bi bilo, da bi se večkrat spomnili na Božjo navzočnost in dejavnost. Bog nam je bolj blizu kakor mi sami sebi. Tako se z njim lahko pogovarjamo, kadar koli hočemo. Vedno ga lahko nagovorimo, vedno mu lahko rečemo Ti. Neki hebrejski filozof pravi: "Molitev se začenja prav v trenutku, ko Bog preneha biti nekdo in postane Ti." Če ne verujemo v Božjo navzočnost, molitev sploh ni možna. Tako je zavedanje Božje navzočnosti naše prvo dejanje pri molitvi. Ni dovolj, da imamo v svoji glavi le zamisel o Bogu. Navzoči Bog se zame zanima, me ima rad, mi hoče dobro. Ko se postavim v Božjo navzočnost, sem pripravljen Boga poslušati in se ga s ponižno ljubeznijo oklepati. To velja še posebej, ko poslušam ali berem Sveto pismo, ki je zame posebna Božja govorica.

An