Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 12. oktober 2014

Pogovori z Jezusom (8) Po Evharistiji te odrešujem

Predragi kristjan, s svojo smrtjo in vstajenjem sem te že odrešil, kakor sem odrešil vse ljudi. Vendar moje odrešenje ni enkrat za vselej končano. Moja odrešenjska ljubezen traja iz roda v rod. Tako vsakemu, ki se mi odpre, naklanjam sadove odrešenja. Vsaka generacija in vsak posameznik se mora ponovno vključiti v moje odrešenje. Pri tem ima najodličnejšo vlogo sveta Evharistija.
Evharistično daritev sem postavil zato, da bi s tem daritev na križu mogla trajati skozi vse čase, dokler ne pridem v slavi ob svojem drugem prihodu. S pomočjo mašne daritve kalvarijska daritev na zakramentalni način traja tudi v tvojem času. Z velikonočno skrivnostjo sem te odrešil tvojih grehov in ti zaslužil vse potrebne milosti za rast v krepostih ter za dosego svetosti. Odprl sem ti nebesa in te rešil oblasti hudobnega duha.
Pri vsaki mašni daritvi si deležen mojega odrešenja, saj prejemaš milosti iz polnosti mojega evharističnega Srca. Delim ti prav tiste duhovne sadove, ki jih najbolj potrebuješ. Pri vsakem evharističnem slavju je višek dejavnosti, s katero Bog Oče v meni posvečuje svet.
Nikjer se tako ne približaš mojemu odrešenju, meni, ki odrešujem, kakor pri mašni daritvi. Sveta maša je bližnjica k meni, Odrešeniku. Kakršen je tvoj odnos do mene, Odrešenika, takšen bo tudi do mašne daritve. Kdor misli, da se odrešuje sam, da torej odrešenja ne potrebuje, se tudi za mašno daritev ne bo zanimal. Zelo resnične so moje besede: Ne potrebujejo zdravnika zdravi, ampak bolni. Nisem prišel klicat pravičnih, ampak grešnike.
Samo v primeru, da se boš zavedal svoje majhnosti in grešnosti, svoje duhovne nezadostnosti, boš pri mašni daritvi iskal Odrešenika in Zdravnika.


Moj Odrešenik, zahvaljujem se ti, da si odrešil človeštvo. Pri vsaki mašni daritvi in svetem obhajilu mi razodevaš ter podarjaš ljubezen svojega prebodenega, a zdaj poveličanega Srca. Ne dovoli, da bi kdaj pred teboj zaprl svoje sebično srce in se oddaljil od tebe. Naj vedno z veseljem zajemam vodo zveličavne milosti iz studencev tvojega Srca. Pomagaj mi, da se popolnoma spreobrnem. Ozdravi mi vse rane preteklih grehov in me varuj pred prihodnjimi. Z Božjo besedo in evharističnim Kruhom hrani in poživljaj mojo dušo ter jo napolnjuj z veseljem in upanjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar