Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 25. april 2015

Sončni čudež v Fatimi 3.



Dr. Karel Mendes je v pismu svojemu bratu razmišljal:
»Zame je od vsega najbolj izredno to, da sem videl skladnost atmosferskih znamenj z otrokovo napovedjo. Potem pa tista neizmerna množica ljudi v najlepšem in največjem redu, z najglobljim spoštovanjem in brez najmanjšega povabila. Je bil čudež? Jaz bom še naprej čakal, dokler se Cerkev ne izjavi. To toliko bolj, ker sem slišal, da pripravljajo preiskavo. Vendar sem globoko v srcu trdno prepričan, da je v vsej fatimski zadevi nekaj nadnaravnega. Pravijo mi, da je bilo nekaj izrednih in celo čudežnih pojavov. Gotovo pa je bil tako pomemben dogodek, da se je veliko dni po vsem Portugalskem v vseh pogovorih o njem razpravljalo.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar