Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 21. april 2015

FATIMA – OKNO UPANJA (25) - Dr. José Garrett o sončnem čudežu 2.



Med tem sončnim pojavom, ki sem ga nadrobno opisal, so se ob nekem času barve ozračja menjavale. Ne morem natančno določiti, ob katerem času, ker sta minila že dva dobra meseca in si nisem zapisal. Spominjam se, da ni bilo kmalu na začetku. Prej bi rekel, da je bilo proti koncu.
Ko sem še gledal v sonce, sem opazil, da se je okoli mene vse stemnilo. Pogledal sem to, kar je bilo blizu, in naravnal sem pogled v daljavo tja do skrajnega obzorja in vse je bilo modre barve (poldragega kamna ametista).
Predmeti, nebo in ozračje so bili iste barve. Pred menoj je bila modro obarvana skupina nizkih hrastičev, ki je metala na zemljo zelo temno senco (…)
V Fatimi je ozračje, čeprav je bilo modre barve, ostalo prozorno vse tja do skrajnega obzorja, ki se je razločno in jasno videlo, in nisem imel občutka, da bi energija vesolja upadla.
Ko sem še kar naprej gledal v sonce, sem opazil, da se je okolje zjasnilo. Kmalu zatem sem slišal kmeta, ki je stal blizu mene, spregovoriti z glasom groze: 'Ta gospa je rumena.'
V resnici se je prav tedaj vse, blizu in daleč, spremenilo in dobilo barvo starih, rumenih breskev.
Vsi ljudje so se zdeli bolehavi in zlatenični. Smejal sem se, ker so se mi zdeli zares grdi in zoprni. Slišal sem smeh drugih. Moja roka je prav tako bila rumena (…)
Vse te pojave, ki sem jih navedel in opisal, sem opazoval mirno in trezno, brez kakšne ganjenosti in zmede.«2/3

Ni komentarjev:

Objavite komentar