Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 10. avgust 2015

Marija se je predstavila kot Mati družin



Ko so se prikazovanja začela, je Gessica zaupala mami: 'Marija mi je rekla, da se v tem kraju predstavlja kod Devica vrtnic in Mati družin.' Sporočila lahko razdelimo v tri skupine: en del sporočil se nanaša na človeštvo, drugi na Cerkev in duhovščino, tretji na družino. Msgr. Grillo se je odločil, da objavi le sporočila, ki se nanašajo na človeštvo, in sicer:
- da bo Satan storil vse, da bi uničil krščansko družino, malo domačo Cerkev;
- da se bo človeštvo pogreznilo v velik odpad od vere,
- da, če se človeštvo ne bo spreobrnilo, bo izbruhnila tretja svetovna vojna, hujša od prve in druge, velika nuklearna vojna med Zahodom in Vzhodom.
Da bi dal znamenje v Civitavecchii, si je Bog izbral družino. Ne posameznika, ampak družino. To je jasno znamenje, da je Bogu pri srcu družina. Naša družina je povsem normalna, kot so mnoge druge, hišo je sezidala s svojimi rokami. Marija je rekla, da je Satanov cilj uničiti družino, ker Satan ve, da mora, da bi uničil Cerkev, uničiti krščanske družine, ki so male domače Cerkve. Satan cilja na uničenje družine, ker ve, da se vera in zmožnost za ljubezen rojevata v družini. Torej, sporočilo, ki prihaja iz Civitavecchie, je: »Branimo krščansko družino!«

sobota, 8. avgust 2015

Marijina sporočila Gessici Gregori



Prikazanja Device Marije moji hčerki Gessici Gregori so se pričela 7. julija 1995. Šli smo k škofu, da bi ga seznanili s tem dejstvom, toda na začetku ni veroval. Dejal je, da je deklica pod našo sugestijo, našim vplivom. Prvič je msgr. Grillo deklico Gesico nadrl in obtožil, da laže. Toda Gessica, stara 6 let in 5 mesecev, je vztrajala pri tem, da gre k škofu sama, ker »tako hoče Marija« in me je naslednji dan prosila, da jo zopet odpeljem na škofijo. Jaz sem se upiral, ker sem bil jezen in sem se čutil ponižanega. Naposled smo odšli na škofijo kjer se je ponovil isti prizor. Ko je Gessica že odhajala, se je v trenutku obrnila nazaj proti škofu in mu rekla: »Marija mi je rekla, da imaš srce trdo kot kamen.« Ko smo se vrnili domov, sem na vratih našel župnika, ki mi je naročil, naj deklico odpeljem nazaj k škofu. Nič mi ni bilo jasno, saj nas je škof pravkar nagnal, toda usedel sem se v avto in deklico odpeljal nazaj k njemu. Tokrat je msgr. Grillo rekel deklici: »Obstaja škofovska skrivnost, ki jo poznam samo jaz. Reci Mariji naj ti jo pove, napiši jo v pismo in mi ga prinesi. To bo dokaz resnice.« Po naslednjem prikazanju sem Gessico zopet odpeljal k škofu. Rekla mu je, da ni zapisala ničesar, ker ne zna pisati, vendar da ima zanj, ne eno, ampak tri skrivnosti. Prosila ga je naj se skloni k njej in mu je povedala prvo skrivnost: škof je bil tako pretresen, da ga je obšla rahla slabost. Ko je prišel k sebi, ga je Gessica vprašala, če želi slišati še drugi dve skrivnosti. Povedala mu jih je. Po tem srečanju je msgr. Grillo odšel k Janezu Pavlu II. in mu poročal o dogodkih.
Papeža je msgr. Grillo tedaj seznanil tudi z Marijinim naročilom, naj svet posveti njenemu brezmadežnemu Srcu: papež je to posvetitev izvršil v jubilejnem letu 2000 skupaj s škofi in kardinali sveta. Od tistega trenutka dalje je bila naložena članom naše družine, tudi malemu Davidu, prepoved, da bi govorili o teh dogodkih in sporočilih.

četrtek, 6. avgust 2015

Po tem dogodku je škof začel verjeti – obvestil je Janeza Pavla II.



Škof, ki prej ni verjel v resničnost dogajanja, je sedaj postal glavni pobudnik in organizator marjanske procesije. Sodne oblasti so na to škofovo stališče odreagirale z odločbo o odvzemu kipa. Ko so nas obvestili o tem, smo odšli skupaj s policijo na škofijo. Msgr. Grillo se je ukazu o odvzemu kipa uprl. Nato je policija zapečatila omaro, v kateri se je nahajala Marija. Škof je o dogodku obvestil papeža Janeza Pavla II. ter organiziral skupaj s papeško Akademijo Brezmadežne in z škofijskimi duhovniki molitveno bdenje v zadoščevanje. Papež je na to molitveno bdenje poslal svojega prijatelja kardinala Deskura, ki nam je prinesel v dar kipec, ki je bil povsem enak tistemu, ki je točil krvave solze.
Ko je bil 17. junija preklican odvzem kipa, smo že imeli pozitivno mnenje teološke komisije, ki jo je ustanovil škof in ji je predsedoval p. Flavio Uboldi. Kardinal Ratzinger, takratni prefekt Kongregacije za nauk vere, je poslal pismo msgr. Grillu, s katerim ga je povabil, naj romarje, ki prihajajo v Civitavecchio, sprejema in jih usmerja v zdravo Marijino češčenje v skladu s cerkvenim naukom. Marijo so nato namestili v župnijsko cerkev.

torek, 4. avgust 2015

Marija je jokala v škofovih rokah


Po vrnitvi iz Rima je msgr. Grillo kipec izročil redovnicam na škofiji, ki so ga hranile v omari, čeprav je uradno izjavil, da je Marijin kip shranjen v banki (da bi se izognil navalu novinarjev in radovednežev). Nekega dne je škofova rodna sestra predlagala molitev pred Marijinim kipom. Ko je vstopila v sobo, je zaznala močan vonj po vrtnicah, ostali, ki so se ji pridružili, pa vonja niso zaznali. Zatem je opazila novo solzenje Marijinega kipa in se dotaknila krvi. Škofa je solzenje kipa, ki se je zgodilo pred njegovimi očmi, globoko pretreslo, bilo mu je slabo in odpeljali so ga na urgenco. Tam pa je bil zdravnik dr. Di Gennaro, isti zdravnik, ki je Marijo peljal v Rim na preiskave. Sedaj je imel priložnost opazovati živo kri, zato je takoj poklical izvedence iz Rima, ki so ponovili analizo še na sveži krvi. Analiza je pokazala, da je bila ta kri iste vrste kot tista, ki so jo analizirali ob predhodnih solzenjih.

petek, 31. julij 2015

PORCIUNKULSKI ODPUSTEK (popolni odpustek) - 2. avgusta

Praznik Marije Angelske v Porciunkuli 2.avgusta. V majhni cerkvici v Assisiju je sv. Frančišek izprosil milost popolnega odpustka, ki ga na praznik lahko prejme vsak, ki obišče frančiškansko ali župnijsko cerkev, opravi spoved in prejme obhajilo, ter moli: Vero, Očenaš, Zdravo Marijo in Slavo Očetu po namenu svetega očeta.

četrtek, 30. julij 2015

Fatimsko sporočilo med karizmo in prerokbo



Ob začetku priprave na stoletnico prikazovanj v Fatimi je v avditoriju papeške univerze Antonianum v Rimu od 7. do 9. maja 2015 potekal mednarodni forum o mariologiji z naslovom FATIMSKO SPOROČILO MED KARIZMO IN PREROKBO, ki ga je organizirala Mednarodna papeška marijanska akademija (PAMI: Pontificia Academia Mariana Internationale). 7. maja dopoldan je bil najprej slovesni sprejem kipa fatimske Device ob spremstvu italijanske državne policije. Sledil je uvodni nagovor Mary Melone SFA, rektorice papeške univerze Antonianum. Nato je imel prefekt kongregacije za zadeve svetnikov kardinal Angelo Amato SDB krajše zelo kvalitetno predavanje o pomenu fatimskega sporočila za Cerkev in svet. Po polurnem odmoru je podal razmišljanje z naslovom Fatima danes: aktualnost sporočila leirijsko-fatimski škof António Augusto dos Santos Marto. Popoldan se je zvrstilo dvoje predavanj. Profesor na teološki fakulteti v Burgosu (Španija) Eloy Bueno de la Fuente je prebral referat Teološka literatura o fatimskem sporočilu, Vincenzo Battaglia OFM, predsednik PAMI, pa je razpravljal o Skrivnosti Božje ljubezni do sveta v fatimskem sporočilu. 8. maja dopoldan je najprej nekdanji rektor svetišča v Fatimi in sedanji škof v Coimbri (Portugalska) podal razmišljanje Fatima: kraj in sporočila upanja za svet. Nato je sedanji rektor bazilike v Fatimi Carlos Manuel Pedrosa Cabecinhas prebral referat Pastoralni in duhovni izzivi fatimskega sporočila. Popoldan je delo potekalo v treh delavnicah: 1. Cerkvena gibanja povezana s Fatimo. 2. Fatimsko sporočilo in karizma posvečenega življenja. 3. Fatimski vidci. 9. maja dopoldan je Antonio Escudero SDB, predstavnik papeške salezijanske univerze, predstavil sintezo predavanj. Po zaključku dopoldanskega in popoldanskega dela so predavatelji odgovarjali na zastavljena vprašanja. Popoldan se je prizorišče mednarodnega foruma o mariologiji preselilo v baziliko sv. Antona Padovanskega ob Lateranu. Najprej je bilo češčenje Najsvetejšega zakramenta, nato je bil sprejem kipa fatimske Marije romarice. Sledila so molitev rožnega venca in pričevanja fatimskih združenj. Nato je bila sv. maša, ki jo je vodil leirijsko-fatimski škof. Sledila je posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu. Navzoči so se po tem dejanju poslovili od kipa fatimske Device romarice, ki je s tem pričel svoje romanje po Rimu in Italiji.
Popoldan prvega dne je bila po prvem predavanju kratka predstavitev knjižice p. dr. Antona Nadraha, ki ima v italijanskem prevodu naslov Trionfo del Cuore Immacolato di Maria. Pomočniki so jo razdelili vsem udeležencem foruma. Darila izpod peresa slovenskega teologa so bili vsi zelo veseli. Preostali izvodi so bili ponujeni sestram oblatam Device Marije iz Fatime, ki delujejo pri svetišču naše fatimske Gospe v Rimu in jih bodo delile italijanskim romarjem.
Iz zgornjega kratkega poročila o poteku mednarodnega foruma, ki ga je organiziral PAMI, je razvidno, da je potekal na najvišjem nivoju. Predavatelji, ki so govorili v italijanščini, so pokazali zdravo teologijo o Mariji, veliko širino fatimskega sporočila in osebno živeto marijansko duhovnost. Njihova predavanja so bila razmišljanje o skoraj stoletnem dogajanju, ki se je pričelo že leta 1916 z angelovim prikazanjem pastirjem v Fatimi in je bilo uvod v Marijino intervencijo leta 1917. Fatima je bila v tistem času povsem odročno in provincialno področje na Portugalskem. Do dogodkov je prišlo v času, ko je Portugalsko zajela duhovna kriza in ateistično gibanje, Evropo je pestila krvava in kruta 1. svetovna vojna, v Rusiji pa je prišlo do oktobrske revolucije. Poudariti je potrebno, da so bili trije pastirčki skoraj nepismeni. Fatimski dogodki so torej zelo hitro prerasli izrazito obrobnost in stopili na oder svetovnega dogajanja. Prikazanja Device Marije izhajajo neposredno od Boga in so izraz njegove neskončne ljubezni do sveta. Slednji se je že v tistem času pogrezal v zelo nevaren način življenja brez Boga. Ljudje so vedno bolj sprejemali model življenja, kakor da Bog ne bi obstajal. To pa je pojav, ki ima nevarne in nepredvidene posledice za človeštvo. V tovrstno temo sveta je torej posvetila Božja luč prek Device Marije. Bog po njej svet vabi, naj opusti omenjeno pogubno pot in naj se odloči za vero, upanje in ljubezen. Marijina prikazanja v Fatimi so obenem povabilo k molitvi, še posebej rožnega venca, k pripravljenosti sprejemati žrtve, ki jih prinaša življenje, za neverujoče in Bogu odtujene ljudi. Videnje pekla v odsevu želi poudariti, da se mnogi ljudje zaradi ateističnega načina življenja nahajajo v nevarnosti večnega pogubljenja. Bog pa želi, da kristjani svobodno sprejemajo žrtve in jih darujejo za najbolj potrebne. Posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu, ki je ranjeno zaradi grehov človeštva, je v središču fatimskega sporočila. Razumeti jo je potrebno kot poziv k svetosti vseh verujočih in k postavitvi Boga na prvo mesto v njihovem življenju. Fatimsko sporočilo je od vseh Marijinih prikazovanj v 20. stoletju najbolj preroško in apokaliptično. Napoveduje preganjanje Cerkve. To se ni uresničevalo samo prek fašizma in še posebej komunizma, ampak ga danes znova v izjemno veliki meri zaznavamo s strani ekstremnega islama. Sodobni zahodni sekularizem v marsičem tudi že preganja Cerkev. Papež Janez Pavel II. je po atentatu 13. maja 1981 razumel, da se mora poglobiti v fatimske skrivnosti. Kmalu je poromal v Fatimo in vidkinjo Lucijo prosil za določena pojasnila. Dokaj hitro je svet in Rusijo, kar je Devica Marija želela že od vsega začetka, v duhovni povezanosti s škofi vsega sveta posvetil Marijinemu brezmadežnemu Srcu. Porušenje berlinskega zidu, ki simbolično ponazarja padec komunizma v mnogih vzhodnoevropskih deželah in razpad Sovjetske zveze, je po mnenju mnogih sad tega važnega dejanja posvetitve. Benedikt XVI. je fatimsko sporočilo razumel kot evangeljski klic k spreobrnjenju: Spreobrnite se in verujte evangeliju! Poleg tega je s tem v zvezi povedal, da za Cerkev niso nevarni zunanji sovražniki, temveč notranji: grehi! Fatimsko sporočilo Cerkev vodi k očiščenju in poglobitvi. Predavatelji so večkrat navedli misel pokojnega nemškega teologa Karla Rahnerja, da bo krščanstvo 21. stoletja mistično ali pa ga ne bo. Fatima ljudi noče zastraševati, ampak jim dajati upanje. V povezavi s fatimskim sporočilom se je razvila tudi marijanska pastorala in duhovnost. Posvetitev narodov, župnij, družin in posameznikov Marijinemu brezmadežnemu Srcu prinaša sadove.
Predavatelji so poudarili, da fatimska skrivnost še ni zaključena in se njena aktualnost nadaljuje v našem času. Ima močan trinitarični, evharistični in soteriološki značaj. Bog Oče, učlovečeni Sin in Sveti Duh človeštvo vabijo k spreobrnjenju in življenju po veri, upanju in ljubezni. Kristjani so pozvani k poglobitvi svojega življenja v evharistiji in k darovanju za mnoge neverne. Devica Marija, po kateri je troedini Bog spregovoril v Fatimi, ima pri odrešenju ljudi edinstveno vlogo.
Silvo Novak