Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 3. maj 2022

VALERIJINE VRSTICE Marinka

Za mnoge ljudi rečemo, da so naši prijatelji. Pravzaprav z neverjetno lahkoto uporabljano ta izraz za sošolce, znance, sodelavce … Marinka pa je oseba, za katero lahko rečem, da mi je že dolga desetletja prijateljica v pravem pomenu te besede. Nič velikega ni storila zame, saj ni bilo potrebno. A v drobnih življenjskih stiskah je vedno znala najti prave besede in ponuditi pomoč. Že dolga leta je najina edina zveza telefon. Ko sva se pogovarjali lani v času velikonočne spovedi, mi je rekla, da ji je všeč pokora, ki ji jo je tokrat naložil njihov kaplan. Molila bo za gospo, ki je v hudi preizkušnji, saj se zaradi težkih družinskih razmer nagiba k temu, da ne bi obdržala otroka. Potem pa mi je zaupala še: »Jaz pa vedno molim in se zahvaljujem, da jaz sama nisem bila nikoli na takšni preizkušnji, da bi morala pomisliti na splav.« Pravzaprav sploh ne vemo, kakšna milost nam je bila dana s tem, da nas ni doletela ta preizkušnja. Zato ne smemo obsojati, lahko pa molimo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar