Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 19. februar 2020

ROŽNOVENSKI ŠOPEK MATERI MARIJI

Ko moliš rožni venec, opaziš, da najdeš srečo in mir

»Značilno za ljubezen je, da se ponavlja s pomočjo ritma preprostih in prisrčnih besed. Torej, če čutiš potrebo, da krepiš svojo molitev s svetopisemskimi besedili, to delaj. Toda če opaziš, da najdeš srečo in mir, ko vzameš svoj rožni venec in se zatopiš v ritmično in ponavljajočo se molitev, bodi vesel.
Zapomni si tole: če ti uspe moliti rožni venec, da si popolnoma neobremenjen z mislimi in samo vesel, da si tiho z Jezusovo Materjo, se raduj, kajti zagotovo si deležen delovanja Duha, ker je pri molitvi samo to pomembno …
Za tistega, ki se nič ne spozna na duhovno življenje, je rožni venec sinonim za mehansko, neumno in nekoristno molitev. Za tistega, ki je 'duhoven' in je napredoval na poti molitve, je rožni venec najpreprostejši način, da z njegovo pomočjo molitev živimo konkretno in dolgo časa.
Ne bojim se trditi, da je tisti, ki najde zadovoljstvo ob molitvi rožnega venca, kontemplativna oseba oziroma je prav gotovo na poti kontemplacije. Pazite torej, da ne sramotite tega, česar ne poznate.«
Carlo Caretto, Ti, ki si verovala

Bog naroča, da moliš rožni venec

Moli svoj rožni venec, naroča Bog, in se ne vznemirjaj, ko ti govorijo takšne nepremišljene stvari: to je zastarela pobožnost in jo je treba opustiti!
Ta molitev, ti pravim, je žarek evangelija: nič mi ga ne bo moglo nadomestiti. Rožni venec imam rad, pravi Bog, ker je preprosta in ponižna molitev. Takšen je bil moj Sin. Takšna je bila moja Mati.
Moli svoj rožni venec! Ob sebi boš našel zbrano vso evangeljsko druščino: ubogo neuko vdovo in skesanega cestninarja, ki je pozabil katekizem, prestrašeno grešnico, ki so jo hoteli kamnati; vse hrome, ki jih je rešila njihova vera ter stare dobre pastirje, kot so bili oni iz Betlehema, ki so odkrili mojega Sina in njegovo Mater …
Moli svoj rožni venec, naroča Bog! Treba je, da se vaša molitev vrti, vrti in se znova vrti, kar počnejo jagode rožnega venca med vašimi prsti. Ko bom hotel, to vam zagotavljam, boste prejeli dobro hrano, ki krepi srce in pomirja dušo.
Torej, naroča Bog, molite vaš rožni venec in ohranite duha v miru!
Charles Péguy, francoski pesnik in pisatelj

V Marijini šoli sem našel Boga

Sv. Bernard nas uči, da o Mariji nikoli ne govorimo preveč. Sveto Devico sem se naučil ljubiti že v otroštvu, ko sem vsak večer molil sveti rožni venec z domačo družino ali sam, kadar se ta iz kakega razloga ni mogla zbrati.
Spoznal sem, da nam molitev rožnega venca vedno izprosi tiste milosti, ki jih potrebujemo. Osebno sem izkušal stalno pomoč Matere Božje v najpomembnejših trenutkih svojega krščanskega, redovniškega in duhovniškega življenja.
V časih mojega največjega dvoma, ko nisem bil več prepričan o svoji poklicanosti, sem vedno molil k Mariji in jo prosil, naj mi pomaga najti luč Svetega Duha, da bi se znal odločiti, kaj bi bilo bolje v slavo Božjo in za dobro duš. Večkrat, ko sem bil na tem, da zapustim redovniško in duhovniško življenje, je posredovala Devica Marija tako, da se je postavila med mano in moje dvome in me privedla na pravo pot.
Danes sem srečen, da me je sv. Devica Marija na materinski način prijela za roko in me tako privedla k Srcu njenega Božjega Sina. V Marijini šoli sem našel Boga. Ljubim ga in mu z veseljem sledim.
Msgr. Vitorio Pavanello SDB
nadškof emeritus, Campo Grande (Brazilija)

Ni komentarjev:

Objavite komentar