Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 6. marec 2017

Pogovori z Jezusom (34) Molitev pred Najsvetejšim (1)


Gospod Jezus, k tebi prihajam s tvojo Materjo Marijo, ki te tako zelo ljubi. Ker je tvoja Mati in Mati Cerkve, je tudi Mati Evharistije.
Skupaj z njo te prisrčno pozdravljam in ti hočem darovati nekaj svojega časa. Še več, hočem ti dati svoje srce.
Ti si isti Jezus, ki si se pred dva tisoč leti zame učlovečil v telesu Device Marije in se rodil v revnih jaslih v Betlehemu; isti Kristus, ki si hodil po naši zemlji, oznanjal veselo vest o Božjem kraljestvu in delil dobrote; isti Odrešenik, ki si zame umrl na križu in poveličan vstal od mrtvih; isti Gospod, ki si šel v nebesa, da mi prostor pripraviš pri Očetu in mi pošlješ Svetega Duha, oživljajočo moč z višave.
Moj Bog in moje vse, ti gledaš mene, jaz gledam tebe. Ti misliš name, jaz mislim nate. Ti vidiš v moje srce in poznaš vse kotičke moje notranjosti. Daj mi to milost, da bom živel z zavestjo, da tvoj pogled vedno počiva na meni.
Usmiljeni Odrešenik, prosim te, očisti moje slabotno in grešno srce. Prizadeval si bom, da te ne bom več žalil. Povabim te, pridi v moje srce. Naj se ob tvojem Srcu odpočijem in okrepim za nadaljnjo pot skozi življenje. Naj bom v hoji za teboj vedno bolj zvest.

Ni komentarjev:

Objavite komentar