Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 11. maj 2015

Pogovori z Jezusom (15) Vabim te v najtesnejše prijateljstvo



Predragi prijatelj, pritegnil sem te v sodelovanje pri mašni daritvi. Pri svetem obhajilu ti dajem samega sebe za duhovno hrano. To je na tem svetu najpopolnejše, najodličnejše in najtesnejše srečanje in združenje z menoj.
Z menoj se povezuješ tudi pri prejemanju drugih zakramentov, pri branju in poslušanju Svetega pisma, pri obisku Najsvetejšega, pri molitvenem bogoslužju, pri osebni molitvi, v bližnjem, posebej v predstojniku in v ubogem ter trpečem človeku, v skupnosti, ki je zbrana v mojem imenu in ob srečavanju z Božjim stvarstvom.
Želim biti tvoj prijatelj in te vabim v prijateljsko zvezo z menoj. Izberi me za središče svojega življenja. Če boš spolnjeval mojo voljo, boš s tem pokazal, da jemlješ moje prijateljstvo zares.
Čim bolj boš v prisrčnem prijateljstvu z menoj, tem bolj se boš po meni upodabljal in postajal meni podoben. Navzel se boš mojega mišljenja, govorjenja in ravnanja. V tebi bodo zaživele moje kreposti, predvsem moja ljubezen do Očeta in vseh ljudi, zlasti do najbolj zapuščenih. Mene boš začel posnemati tudi v odnosu do križa in poniževanj. Jaz sem pot do popolnega človeka. Drugi vatikanski cerkveni zbor uči: Kdorkoli hodi za Kristusom, popolnim človekom, postane tudi sam bolj človek.

Gospod Jezus, tvoje prijateljstvo do mene se najbolj razodeva, ko sodelujem pri mašni daritvi in pri svetem obhajilu prideš v moje srce. Naj se tega vedno bolj zavedam in ti prijateljstvo vračam z zvestim življenjem po evangeliju v ljubezni do tebe in vsakega človeka, zlasti do tistega, ki je v stiski. Varuj me, da bi te kdaj prejemal brez gorečnosti, tako rekoč iz navade. Naj bo moje srce vedno čisto. Pomagaj mi, da bo moj pogovor s teboj prisrčen, ko te prejmem pri svetem obhajilu in ko se mudim v molitvi pri evharističnem češčenju. Kakor za tvojega služabnika Lojzeta Grozdeta postani tudi zame Sonce mojega življenja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar