Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 20. avgust 2021

Ljubi Jezus, v sveti hostiji

Ljubi Jezus,

v sveti hostiji se skrivaš,

v tabernaklju prebivaš tako sam.

Kot jetnik si zapuščen,

pa želiš si naš objem.

 

»O kristjan, le pridi k meni,

z vsem srcem se me okleni,

saj vedno sem prijatelj tvoj.

Ljubezen svojo mi ponudi,

da sveti blagoslov dobiš,

dušo svojo poživiš,

v ljubezni Božji lažje zaživiš.«

 

Ljubi Jezus,

ko bo mi zadnja ura bila,

takrat se skloni k meni,

tesno me objemi.

Vzemi me v raj veseli.

Tam s svetniki bom in angeli

na veke združen, srečen vekomaj.

Marija Kovačič

Ni komentarjev:

Objavite komentar