Minevali
so meseci in prišla je svečnica 1995, dan, ko se je zgodilo nekaj
nepričakovanega in neverjetnega, kar je za vedno spremenilo življenje te
družine. Popoldne se je družina udeležila bogoslužnega dogodka v cerkvi. Med
molitvijo rožnega venca se je očka Fabio z otrokoma vrnil domov, da bi jima dal
malico. Ob 16.20 je z vrta zaslišal hčerkino vpitje: »Očka, očka, Marija joka!« Ker je v vrtu naprava za
namakanje, je Fabio pomislil, da je ta naprava zmočila kip. Vendar je takoj za
tem Gessica zavpila: »Očka, pridi hitro, teče kri!« Fabio dobesedno
pripoveduje: »Tekel sem in videl kri, vendar sem najprej pomislil, da se je
Gessica ranila in popacala kip, toda Gessica ni bila ranjena. V tistem trenutku
sem opazil, da se je iz Marijinega desnega očesa potočila krvava solza, ki se
je ustavila v višini srca. S prstom sem se dotaknil tekočine. Bila je topla.
Istočasno sem zaznal v vertikalni smeri od zgoraj navzdol, kot da bi me po vsem
telesu prešinil električni tok. Nato naju je oba z Gessico zaslepila močna
svetloba, kot blisk. Zajokal sem, objel deklico in se z avtom odpeljal v
župnišče. Župnik me je pomiril in me spovedal.
Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference
Viri objav
Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija
četrtek, 25. junij 2015
sreda, 24. junij 2015
LETO VERE SE NADALJUJE Marijine krvave solze in prikazovanja v mestu Civitavecchia (1)
Fabio Gregori, oče Gessice pripoveduje za
Zenit.org, povzela D. Č.
Pred
dobrimi dvajsetimi leti je obšla svet novica, da kipec z upodobitvijo
medžugorske Marije toči krvave solze. Zgodilo se je v italijanskem pristaniškem
mestecu Civitavecchia v bližini Rima. Tamkajšnji župnik Pablo Sanguiao se je v
jeseni leta 1994 odločil, da bo poromal v Medžugorje skupaj z neko družino in
prijatelji. Pred vrnitvijo v Italijo, 16. septembra 1994, je v Medžugorju
nabavil dva kipa: kip svetega nadangela Mihaela za družino, s katero je romal,
in Marijin kip za družino Gregori iz svoje župnije, ki bi ga rada namestila v
svojem vrtu.
Ob
vrnitvi je župnik odnesel Marijin kip zakoncema Anni Mariji in Fabiu Gregoriju,
ter narisal votlinico, v katero naj bi ga na vrtu namestila. Fabio je s
kamenjem z morske obale v nekaj dneh izoblikoval votlinico in jo osvetlil z
dvema svetilkama. Delu sta prisostvovala njegova otroka: šestletna Gessica in
dveletni David.
torek, 23. junij 2015
Zavzetost bl. Alojzija Grozdeta za prve petke in sobote 3.
Na podlagi zapisa v knjigi profesorja Strleta smemo sklepati, da je imel Lojze s seboj na poti domov vsaj eno od takratnih dveh knjižic o Fatimi in eno od zloženk, oboje v več izvodih. Prof. dr. Anton Strle je namreč v knjigi Slovenski mučenec Lojze Grozde, ki je izšla leta 1944, zapisal, kaj je Lojze vzel s seboj domov: »S seboj je vzel latinski misal, Hojo za Kristusom za vsakdanje duhovno berivo in nekaj knjig in podobic o Materi Božji iz Fatime, da bi z njimi v svojem domačem kraju širil pobožnost prvih sobot.« Ko dr. Strle popisuje zasliševanje in mučenje Lojzeta Grozdeta, ugotavlja: »Dobili so pri njem samo latinski misal, več knjig o fatimski Materi Božji in Hojo za Kristusom; to je bilo vse.«
Kaj je nagnilo partizane, da so Lojzeta Grozdeta umorili? Če bi pri njem našli samo latinski misal in Tomaža Kempčana Hojo za Kristusom, bi se verjetno ne odločili za usmrtitev. Najdba literature o Fatimi pa je preiskovalce nagnila, da so na Lojzeta že od začetka gledali odklonilno. Vsaj kateri od zasliševalcev je vedel, da je Marija v Fatimi napovedala spreobrnjenje Rusije in s tem padec komunizma. To lahko sklepamo iz tega, ker je škof Rožman v Ljubljanskem škofijskem listu pisal o fatimskih dogodkih, o petih prvih sobotah, o pripravi na posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu in o spreobrnjenju Rusije. Isto sledi iz dejstva, da so v decembru duhovniki o vsem tem v cerkvi pogosto govorili, komunisti pa so imeli tudi pri nedeljski Božji službi svoje ljudi, ki so jim o vsem zvesto poročali. Grozde se jim je zato zdel nevaren, čeprav morda o njem niso imeli nobenih drugih podatkov. Zato ga je bilo treba spraviti s poti. V eni knjigi o Fatimi je bil objavljen Rožmanov predgovor.
Ali so zasliševalci na Mirni o Lojzetu Grozdetu vedeli kaj več, npr. da je bil zelo dejaven član katoliške akcije in prednik Marijine kongregacije? To je možno, a neposrednih dokazov za to nimamo. Zato je najbolj na dlani sklep: Osmošolec Lojze Grozde je bil umorjen kot apostol fatimskega sporočila. S svojim zavzemanjem za češčenje Marijinega brezmadežnega Srca, za obhajanje petih prvih sobot, za pripravo na posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu in s svojo smrtjo prav v noči od prvega petka na prvo soboto, na začetek priprave vse ljubljanske škofije na posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu, je poseben mučenec in apostol Marijinega brezmadežnega Srca.
p. Anton
Kaj je nagnilo partizane, da so Lojzeta Grozdeta umorili? Če bi pri njem našli samo latinski misal in Tomaža Kempčana Hojo za Kristusom, bi se verjetno ne odločili za usmrtitev. Najdba literature o Fatimi pa je preiskovalce nagnila, da so na Lojzeta že od začetka gledali odklonilno. Vsaj kateri od zasliševalcev je vedel, da je Marija v Fatimi napovedala spreobrnjenje Rusije in s tem padec komunizma. To lahko sklepamo iz tega, ker je škof Rožman v Ljubljanskem škofijskem listu pisal o fatimskih dogodkih, o petih prvih sobotah, o pripravi na posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu in o spreobrnjenju Rusije. Isto sledi iz dejstva, da so v decembru duhovniki o vsem tem v cerkvi pogosto govorili, komunisti pa so imeli tudi pri nedeljski Božji službi svoje ljudi, ki so jim o vsem zvesto poročali. Grozde se jim je zato zdel nevaren, čeprav morda o njem niso imeli nobenih drugih podatkov. Zato ga je bilo treba spraviti s poti. V eni knjigi o Fatimi je bil objavljen Rožmanov predgovor.
Ali so zasliševalci na Mirni o Lojzetu Grozdetu vedeli kaj več, npr. da je bil zelo dejaven član katoliške akcije in prednik Marijine kongregacije? To je možno, a neposrednih dokazov za to nimamo. Zato je najbolj na dlani sklep: Osmošolec Lojze Grozde je bil umorjen kot apostol fatimskega sporočila. S svojim zavzemanjem za češčenje Marijinega brezmadežnega Srca, za obhajanje petih prvih sobot, za pripravo na posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu in s svojo smrtjo prav v noči od prvega petka na prvo soboto, na začetek priprave vse ljubljanske škofije na posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu, je poseben mučenec in apostol Marijinega brezmadežnega Srca.
p. Anton
ponedeljek, 22. junij 2015
Zavzetost bl. Alojzija Grozdeta za prve petke in sobote 2.
Življenje zadnjih let Lojzeta Grozdeta je v marsičem podobno življenju fatimskih pastirčkov po srečanjih z Devico Marijo v letu 1917. Lojze je zelo častil Devico Marijo in bil v Marijini kongregaciji v Marijanišču zelo dejaven član. Kakor fatimski pastirčki je vsak dan molil rožni venec, včasih tudi po več. Molil ga je tudi za sošolce, ki jih je hotel pridobiti za dobro stvar ali jih odvrniti od nevarnosti. Kakor fatimskim pastirčkom je tudi njemu šlo za to, da z molitvijo in žrtvijo reši čimveč ljudi za večnost. Zelo je cenil žrtve. Zapisal je: »Z žrtvami se osvajajo duše za Kristusa.« Pri svojih zadnjih duhovnih vajah v juliju 1942 je v dnevnik zabeležil sklep: »Vsak dan vsaj ena žrtvica za uspeh v pridobivanju za Kristusa.«
Lojze je bil zelo povezan z Jezusom v svetem Rešnjem telesu. Zadnji dve leti ga je prejemal vsak dan in je tudi druge vabil k pogostnemu obhajilu. Sv. maša s sv. obhajilom je bila središče njegove pobožnosti. Pogosto je hodil pred Najsvetejše v kapelo. Sv. evharistija je bila sonce njegovega življenja. Med fatimskimi pastirčki je zlasti Frančišek rad pogosto zahajal v cerkev in dolgo molil pred Najsvetejšim.
Lojze je bil zelo povezan z Jezusom v svetem Rešnjem telesu. Zadnji dve leti ga je prejemal vsak dan in je tudi druge vabil k pogostnemu obhajilu. Sv. maša s sv. obhajilom je bila središče njegove pobožnosti. Pogosto je hodil pred Najsvetejše v kapelo. Sv. evharistija je bila sonce njegovega življenja. Med fatimskimi pastirčki je zlasti Frančišek rad pogosto zahajal v cerkev in dolgo molil pred Najsvetejšim.
nedelja, 21. junij 2015
Zavzetost bl. Alojzija Grozdeta za prve petke in sobote 1.
1. Za uresničevanje fatimskih
sporočil, zlasti za obhajanje petih
prvih sobot in posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu, se je skupaj s
številnimi takratnimi verniki navdušil tudi Lojze Grozde. Na to sklepamo že iz
tega, ker je bil vnet Marijin častilec in voditelj Marijine kongregacije v
Marijanišču. Že prej je opravljal prve petke in celo pridobival sošolce za to
pobožnost; vedno je zelo naglašal izpolnjevanje Božje volje, ki jo je spoznaval
tudi v papeževih in škofovih naročilih, njegov škof dr. Gregorij Rožman pa je
naročal prav pobožnost prvih sobot, kakor je že prej naročal pobožnost prvih
petkov.
Lojzetovo veliko zavzetost za
obhajanje petih prvih sobot in s tem v zvezi za posvetitev Marijinemu
brezmadežnemu Srcu vidimo v dejstvu, da je hotel za to navdušiti ljudi v
domačem kraju, še prej pa svoje sovrstnike. Značilen je v tem pogledu njegov
nastop na marijanski akademiji 8. decembra 1942, ko je kot prefekt Marijine
kongregacije čisto v duhu navodil škofa Rožmana in fatimskih sporočil
spregovoril: »Biti moramo apostoli češčenja Marijinega Srca, truditi se moramo,
da se ji posveti vse slovensko dijaštvo in vse slovensko ljudstvo. (…) Hočemo
zadoščevati za grehe drugih in za svoje Božjemu Srcu Jezusovemu in prečistemu
Srcu Marijinemu, ki so ju tudi Slovenci tako hudo žalili in ju še žalijo. –
Hočemo reševati druge, ki so v nevarnosti, da se za vekomaj pogubijo.«
»Z Marijino pomočjo hočemo
najprej posvetiti sami sebe.« Prav za svojo osebno svetost si je Grozde zelo
prizadeval. Za pripravo na prvi petek v januarju 1943 in za pripravo na prvo
soboto je v nedeljo, 27. decembra 1942, šel k sv. spovedi. Spravne pobožnosti
prvega petka se je 1. januarja 1943 udeležil v stiški baziliki. Za prvo soboto,
2. januarja, je že prejel palmo mučeništva, saj raziskave kažejo, da je bil
usmrčen ponoči med 1. in 2. januarjem. Uradno za datum njegove smrti velja 1.
januar 1943.
sobota, 20. junij 2015
Bolniki so se mu smilili
Neka starka, ki so ji rekli
teta Marija Carreira, je pasla čredo koz in ovac, ki so bile zelo divje in so
se pogosto razkropile v vse smeri. Frančišek je bil prvi, ki je starki
priskočil na pomoč. Pomagal ji je gnati čredo na pašo in prignal skupaj
razkropljene živali. Starka ga je zato imenovala moj angel varuh.
Zelo so se mu smilili
bolniki, celo pretirano, zato ni mogel biti v njihovi družbi. Rekel je:
»Ne morem videti ljudi, ki
tako trpijo, tako se mi smilijo!«
Zato se je branil, da bi
odgovarjal na vprašanja obiskovalcev, če so bili med njimi bolniki:
»Če so bolniki, ne grem, ne
morem jih gledati, tako zelo se mi smilijo. Recite jim, da molim zanje.«
Nekega dne so vse tri vidce
hoteli odpeljati v hišo nekega moškega, ki je imel nemo mamo. Lucija in Jacinta
sta odšli, Frančišek pa se je izgovoril:
»Ne grem. Ne morem videti
ljudi, ki bi radi govorili, pa ne morejo.«
p. Anton
petek, 19. junij 2015
Klečal je in se tresel od groze
Nekoč sta se na paši Lucija
in Jacinta igrali. Skakali sta od skale do skale in glasno vpili ter
prisluškovali odmevu iz tamkajšnjih globokih prepadov. Frančišek se je kot po
navadi umaknil v votlino pod neko skalo. Čez nekaj časa je zakričal ter klical
na pomoč obe deklici in Božjo Mater. V strahu, da se mu je kaj zgodilo, sta ga
deklici iskali in klicali. Končno sta ga našli. Klečal je in se tresel od groze
ter ni mogel niti vstati. Lucija ga je vprašala:
»Kaj je narobe, kaj se je
zgodilo s tabo?«
'Ena tistih velikih zveri, ki
smo jih videli v peklu, je bila tukaj in bruhala ogenj vame.'
Ker Lucija in Jacinta nista
ničesar videli, sta se smejali, Lucija pa je rekla:
»Nikdar nisi hotel misliti na
pekel, da te ne bi bilo strah, zdaj pa si ga prvi občutil.«
Kadar je Jacinta v strahu
govorila o peklu, ji je navadno prigovarjal:
'Ne misli toliko na pekel,
misli raje na našega Gospoda in našo Gospo! Jaz ne mislim nanj, da me ne bi
bilo strah.'
Ob tem dogodku Lucija takole
opisuje Frančiška:
»Frančišek nikakor ni bil
boječ. Ponoči je sam šel na katerikoli temen kraj, ne da bi omahoval. Igral se
je s kuščarji in kačami, ki jih je našel in jih je navijal na palico. V kamnite
kotanje jim je nalival ovčjega mleka, da so ga pile. Stikal je po votlinah, ko
je iskal lisičja ležišča, zajčje luknje ali jazbine itd.«
Naročite se na:
Objave (Atom)