Agata, mati šestletne avtistične deklice, ki potrebuje neprestan nadzor tako podnevi kot ponoči, se je lansko leto prijavila na narodni dan posta in molitve za Francijo. Spraševala se je, kako bi si mogla vzeti eno uro in pol časa za molitev vseh skrivnosti rožnega venca. Tukaj je njeno pričevanje o tej z milostjo napolnjeni izkušnji.
»Dogajanje je potekalo naravno. Capucina je sama prišla k meni, se usedla na moja kolena in med vsem rožnim vencem ostala zelo mirna in predvsem zelo pozorna in osredotočena. Tega v življenju moje hčere nisem videla in doživela še nikoli. V trenutku neverjetne milosti je obe vodila skupna molitev z vsega sveta. Hvala, Marija, hvala, sv. Jožef, hvala, Gospod! Ohranite Francijo v svojih srcih. Kdaj bo naslednji molitveni dan?«
Agata
Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference
Viri objav
Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija
nedelja, 20. september 2015
sobota, 19. september 2015
Šopek Materi Mariji. Rešitev sveta je v molitvi rožnega venca in češčenju Marijinega Srca
Pater Agostino Fuentes je bil
postulator za beatifikacijo fatimskih vidcev Frančiška in Jacinte. Zato je imel
prost dostop do pogovora s sestro Lucijo. Ob svojem obisku, 26. decembra 1957,
sta se dotaknila zelo občutljivih tem. Ta izjemen pogovor je bil objavljen – z
dovoljenjem cerkvenih oblasti – v Združenih državah, leta 1958, v reviji očeta
Ryana, Fatima Findings, in 22. junija
1959 v portugalskem dnevniku A Voz:
»Ona [Marija] je rekla mojima
bratrancema in meni, da se je Bog odločil, da bo dal svetu zadnji dve zdravilni
sredstvi proti hudobiji, ki sta sveti rožni venec in pobožnost do Marijinega
Brezmadežnega Srca. To sta zadnji dve možni sredstvi, kar pomeni, da drugih ne
bo (...) Ko je Bog prisiljen kaznovati svet, si prej prizadeva, da bi ga
opomnil in ozdravil z vsemi drugimi mogočimi sredstvi. Ko vidi, da svet ne daje
nobene pozornosti Njegovim sporočilom, tedaj, kot pravimo v našem nepopolnem
jeziku, nam 'z nekim strahom' ponuja zadnjo možnost rešitve, posredovanje
Njegove presvete Matere. To dela 'z nekim strahom' zato, ker če tudi to zadnje
sredstvo ne bo imelo uspeha, ne bomo več mogli upati v nobeno vrsto odpuščanja
z nebes, ker smo se omadeževali s tistim, kar Evangelij imenuje greh proti
Svetemu Duhu (...) Vidite, pater, presveta Devica je hotela dati v tem koncu časov,
v katerem živimo, novo učinkovitost molitvi svetega rožnega venca. Ona je tako
okrepila njegovo učinkovitost, da ne obstaja težava, kolikor koli težka,
materialne ali, predvsem, duhovne narave, v zasebnem življenju vsakega od nas
ali v življenju naših družin ali celo v življenju ljudstev in narodov, ki je ne
bi mogla rešiti molitev svetega rožnega venca (...). Končno pobožnost do
Brezmadežnega Srca Marije, naše presvete Matere, sestoji v tem, da jo imamo za
sedež usmiljenja, dobrote in odpuščanja ter za varna vrata, skozi katera bomo
vstopili v raj.«
Antonio Socci, Četrta fatimska skrivnost, str.
226
petek, 18. september 2015
Na Japonskem je kip Device Marije jokal kar 101 krat
V 20. stoletju je v Akiti na Japonskem lesen kip Device Marije (kopija Device, ki se je prikazala v cerkvi Naše Gospe vseh narodov v Amsterdamu, Nizozemska) jokal 101 krat. Sestra Agnes Sasagawa, japonska redovnica, članica skupnosti služabnic Sv. Evharistije v Akiti, je sestra, ki je od leta 1956 naprej imela prikazovanja svojega angela varuha in Božje Matere. Marija ji je posredovala sporočila z najbolj resno vsebino. Zaradi ljudi, ki se oddaljujejo od Boga, je naša nebeška Mati izrazila svojo žalost in točila prave solze. Leta 1984, malo pred odhodom v pokoj, je v častitljivi starosti John Shojiro Ito, ordinarij škofije Niigata, po posvetu s Svetim sedežem, napisal pastoralno pismo, v katerem je potrdil resničnost izredne vrste dogodkov, ki so potekali v letih 1973 – 1981 v majhnem samostanu v Akiti, ki je bil na področju njegove škofije. Kardinal Ratzinger je v mesecu juniju leta 1988 označil dogodke v Akiti kot »zaupanja vredne in primerne za verovanje«.
Ekipa Marie de Nazareth
Ekipa Marie de Nazareth
četrtek, 17. september 2015
Vseslovensko srečanje posvečenih Jezusovemu in Marijinemu Srcu (JMS)
V soboto, 13. junija 2015, smo se zbrali v
cerkvi svete Marije Vnebovzete v Turnišču člani odbora za posvetitev JMS in
posvečeni Jezusovemu in Marijinemu Srcu, na letnem srečanju kakor predvideva
statut Združenja posvečenih JMS. Zbralo se nas je okrog 600 članov. Letos je
potekalo v sklopu praznovanja ob100-letnici fatimskih dogodkov in prikazovanja
Device Marije. Cerkev je prisluhnila tem dogodkom in razodetjem, nadaljnji tok
zgodovine pa je potrdil njihovo pristnost. Fatima je postala »Oltar sveta«, po
besedah papeža sv. Janeza Pavla II.
Program je potekal od 9.00 do 14.00 z molitvijo
rožnega venca s fatimskimi uvodi, kot priprava na srečanje, sveta maša, ki jo
je vodil soboški škof msgr. dr. Peter Štumpf in pričevanjski del, življenje iz
posvetitve JMS. Med sv. mašo smo posvečeni svetima Srcema obnovili našo
posvetitev in se opogumili pri uresničevanju nalog iz posvetitve. Ker je to
vsakoletno vseslovensko srečanje, se nas je zbralo iz vseh škofij Slovenije.
Škof Peter pa je najprej orisal to pobožnost JMS v soboški škofiji, kot pobožnost
naših prednikov, potem pa nas je spodbudil k radikalnejšemu življenju iz
posvetitve JMS. V programu nas je nagovoril tudi prvi predsednik odbora p. dr.
Anton Nadrah Ocist, upokojeni opat iz Stične. O življenju iz posvetitve JMS v
družinah sta spregovorila zakonca Maffi, župnijski animator ga. Rezi in župnik
dr. A. Snoj iz Stare Loke. V prijateljskem druženju in v pogovoru med
pogostitvijo, ki je bilo po programu, se je izkazala velika potreba delovanja
članov po župnijah v pomoč župnikom, prav tako pa bi bilo potrebno poživiti
pobožnost JMS tudi po škofijah. Srečanja se je udeležilo tudi kar nekaj
župnikov in njihovih sodelavcev – animatorjev JMS.
Srečko Fras
sreda, 16. september 2015
Pogovori z Jezusom (18) Na daritev z menoj se dobro pripravi!
Predragi
moj učenec, rad bi, da bi se dobro pripravil za sodelovanje z mojo daritvijo.
To je pomembno, saj so sadovi, ki jih prejmeš pri mašni daritvi, odvisni tudi
od tvoje priprave. Priprava na evharistično daritev je pravzaprav vse tvoje
vsakdanje življenje. Sodelovanje z mašno daritvijo se ne začne šele takrat, ko
prideš v cerkev. Od tvojega življenja doma v krogu svoje družine, na delovnem
mestu in v družbi je odvisno, kako boš pri maši sodeloval. Prizadevaj si, da bi
bilo tvoje življenje čimbolj naravnano na Boga in na bližnjega. Drugače
povedano: Ljubi Boga in bližnjega! Spolnjuj Božjo voljo!
Za dobro pripravo na mašno daritev je potrebna
redna in dobra molitev. Idealno bi bilo, če bi bil ne samo pri molitvi, ampak
tudi med delom in razvedrilom čimbolj povezan z menoj in z Očetom. To je
življenje v Božji navzočnosti. Treba se je na Boga večkrat spomniti.
Predvsem je potrebno, da se postaviš v Božjo
navzočnost pred vsako molitvijo in mašno daritvijo. Tako je zavedanje o Božji navzočnosti
tvoje prvo dejanje pred molitvijo in daritvijo. Ko se postaviš v Božjo
navzočnost, si pripravljen Boga poslušati in se ga s ponižno ljubeznijo
oklepati.
Zelo dobro se boš pripravil na mašno daritev,
če boš mašna berila že doma zbrano prebral. Tako boš za Božjo besedo pri sveti
maši bolj odprt. Tudi molitve, ki so namenjene za neposredno pripravo na sveto
daritev, ti bodo v veliko pomoč.
Predragi Jezus,
zavedam se, da je mašna daritev vrhunec našega življenja, vendar se čez dan
skoraj ne spomnim nanjo. Moral
bi upoštevati sv. Leopolda Mandića: Z mislimi in željami bodimo vedno navzoči
pri sveti daritvi, ki se opravlja po vsem svetu, tako podnevi kakor ponoči! Čim
bolj bom čez teden povezan z Bogom, tem bolj bo ta povezanost z njim v nedeljo
pri sveti maši dosegla svoj pravi razcvet. Posebej se bom trudil za medsebojno
ljubezen in edinost. Kjer vlada ljubezen in edinost, si ti med nami in smo drug
drugemu začetek nebes. Naj s tvojo pomočjo tja, kjer vlada sovraštvo, prinašam
ljubezen, kjer se šopiri needinost, posredujem za edinost, kjer je prepir,
delam za mir.
An
torek, 15. september 2015
Neskončno usmiljenje Srca Jezusovega
Vse Jezusovo delovanje je bilo izraz njegovega
usmiljenja do nas slabotnih ljudi. Zavzemal se je za uboge, bolnike, otroke in
še posebej za grešnike. Družil se je z njimi in jim odpuščal grehe.
Ko so mu farizeji očitali, da jé s cestninarji
in grešniki, jim je odgovoril: »Ne potrebujejo zdravnika zdravi, ampak bolni.
Pojdite in se poučite, kaj pomenijo besede: Usmiljenja hočem in ne žrtve. Nisem
namreč prišel klicat pravičnih, ampak grešnike« (Mt 9,11-13).
Jezus kot Dobri pastir gre v svojem usmiljenju
iskat stoto izgubljeno ovco. S svojim usmiljenim pogledom presune Petra, ki ga
je zatajil, da se skesa in bridko zjoka. Desnemu razbojniku odpusti grehe in mu
obljubi raj.
Jezusov odnos do množic je izražal izredno
usmiljenje. Evangelist je zapisal: »Ko je zagledal množice, so se mu zasmilile,
ker so bile izmučene in razkropljene, kakor ovce, ki nimajo pastirja« (Mt
9,36). Preden je Jezus nasitil štiri tisoč mož, je rekel svojim učencem: »Smili
se mi množica, ker že tri dni vztrajajo pri meni in nimajo kaj jesti« (Mt
15,32). V Naimu je iz usmiljenja do matere vdove obudil od mrtvih njenega sina.
Zaradi Jezusovega usmiljenega srca so se ljudje v stiski z zaupanjem obračali
nanj in ga ponovno in ponovno prosili, naj se jih usmili.
Usmiljenje do grešnikov lepo razodeva prilika o
izgubljenem sinu, ki je predvsem prilika o usmiljenem očetu. Ko se je
izgubljeni sin vračal domov, »ga je oče zagledal in se ga usmilil; pritekel je,
ga objel in poljubil« (Lk 15,20).
V Jezusovem ravnanju z grešniki se razodeva
Očetovo usmiljenje do njih. Usmiljenost Srca Jezusovega je odsvit Očetovega
usmiljenja. Za še tako velikega grešnika je rešitev v zaupanju v neizmerno
usmiljenje Srca Jezusovega. Papež Janez Pavel II. je ob beatifikaciji bl.
sestre Favstine Kowalske, ki je oznanjala Božje usmiljenje, dejal: »Kje, če ne
v Božjem usmiljenju, lahko svet najde zavetje in luč upanja?«
Kdor se hoče oblikovati po usmiljenem Srcu
Jezusovem, mora v odnosu do bližnjega tudi sam postati usmiljen, kakor je bil v
Jezusovi priliki usmiljeni Samarijan.
p. Anton
ponedeljek, 14. september 2015
ČEŠČENJE NAJSVETEJŠIH SRC, POSVETITEV JEZUSOVEMU IN MARIJINEMU SRCU (7)
Srce Jezusovo nas rešuje
sebičnosti
Danes mnogi niso pripravljeni nositi svojega
križa. V križu ne vidijo smisla in ne doživljajo Božjega blagoslova. Že sv.
Pavel je ugotavljal: »Mnogi namreč živijo … kot sovražniki Kristusovega križa.
Njihov konec je pogubljenje, njihov bog je trebuh« (Flp 3,18s). Brez križa,
brez darovanja in žrtve ni prave ljubezni. Življenje po veri ni možno, če ne
sprejmemo križa. Če odvržemo križ, odvržemo z njim tudi Kristusa. Brez križa ne
moremo premagati sebičnosti in stopiti na pot nesebične ljubezni. Jezusov nauk
je jasen: »Če hoče kdo iti za menoj, naj se odpove sebi in vzame vsak dan svoj
križ ter hodi za menoj« (Lk 9,23).
Križ nas vodi k Bogu. Ko človek trpi, se
pogosto spomni na Boga in začne moliti. Kdor išče Božjo voljo in jo hoče
izpolnjevati, ta se mora odvrniti od iskanja sebe, kar je pogosto velika žrtev.
Sebičnost je velik vzrok zla v svetu.
Ljudje si želimo ljubezni, dobrote, Boga,
bojimo pa se odpovedi, križa, ki ga je treba nositi na poti do ljubezni, do
dobrote, do Boga. Toda prav to odpoved moramo vzeti nase. Druge poti ni. »Kdor
namreč hoče svoje življenje rešiti, ga bo izgubil; kdor pa izgubi svoje
življenje zaradi mene, ga bo rešil » (Lk 9,24). Na poti do nesebičnega služenja
moramo biti pripravljeni, da zaradi Jezusa izgubimo svoje sebično življenje,
življenje, ki se ravna po nagonih. Jezusov evangelij je zahteven. Spomnimo se
na njegov govor na gori, zlasti na blagre.
Nesebična usmerjenost na Boga in bližnjega je
možna le za ceno žrtve. Po evangeliju ni mogoče živeti brez križa. Te žrtve pa
nismo zmožni iz svojih moči. Vsak dan izkušamo, kako resnične so Jezusove
besede: »Brez mene ne morete storiti ničesar« (Jn 15,5).
Srce
Jezusovo nam hoče v svoji ljubezni do nas pomagati, da bi postali velikodušni
in bi premagali sebičnost. Že ljubeč pogled na njegovo podobo nam bo dajal
moči. On, ki je ljubezen, nam bo pomnožil moč za nesebično ljubezen. Vedno bolj
mu bomo podobni. Tako bomo lahko vsak dan vzeli nase svoj križ, križ
nesebičnega služenja, ne da bi pri tem pričakovali plačilo
Naročite se na:
Objave (Atom)