Ali danes ljudje manj
grešijo, kakor so v času po prvi svetovni vojni? Vse kaže, da grešijo več,
saj so mnogi zapustili Boga in se ne zmenijo za njegove zapovedi. Da bi ljudje
»nehali žaliti Boga« z velikimi grehi, jim lahko pomagamo na različne načine.
Najprej seveda tako, da se sami trudimo za brezgrešno življenje, saj ljudje v
današnji poplavi slabega tako zelo potrebujejo dobrih zgledov. Nadalje jim
lahko izdatno pomagamo tako, da molimo za grešnike in delamo zanje pokoro. To
lahko izvršujemo na dva načina: Najprej da iz Božjih rok sprejmemo vsak križ,
ki nas zadene, in ga darujemo za spreobrnjenje grešnikov. Poleg tega pa si še
sami naložimo kaj težkega v zadoščenje za mnoge grehe človeštva in za
spreobrnjenje grešnikov. Oboje je v fatimskih sporočilih zelo navzoče. Imamo
čudovit zgled v fatimskih pastirčkih in jasna naročila angela miru in Device
Marije.
Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference
Viri objav
Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija
torek, 16. december 2014
ponedeljek, 15. december 2014
Fatima in 3. svetovna vojna, 25. 7. 2014 (2)
Ali bi izpolnjevanje
omenjenih treh pogojev danes lahko preprečilo, da ne bi prišlo do tretje in
sploh nobene svetovne vojne več? Upravičeno smemo tako sklepati. Vojne so
posledica grešnosti človeštva. Sveto pismo Stare zaveze nazorno kaže, kako je
Bog pogosto kaznoval Izraelce s popolnim porazom v vojni, ker so prestopali
njegove zapovedi in so častili tuje bogove. Grehi rušijo mostove med ljudmi,
različnimi skupinami in narodi. Da se vzpostavi ravnovesje medsebojne ljubezni,
edinosti in miru, je potrebno, da se ljudje spreobrnejo in spravijo z Bogom in
s Cerkvijo.
nedelja, 14. december 2014
Fatima in 3. svetovna vojna, 25. 7. 2014
Tu pa tam se pojavlja misel o tretji svetovni
vojni in nevarnosti zanjo. Na več krajih smo danes priča hudim meddržavnim
napetostim in pravim vojnam. Po kmetu Bernardu
Martinezu iz kraja Cuapa v Nicaragui je Marija 13. oktobra 1980 napovedala:
»Če se ne spreobrnete, bo prihod tretje svetovne vojne pospešen. Molite,
molite, otroci moji, za ves svet. Svetu grozijo velike nevarnosti.« Razodetja
je potrdila škofovska konferenca iz Nicarague.
V kraju Jall-el-Dib v Libanonu je leta 1984
osemnajstletni Jeanne d'Arc Farage
Marija sporočila, da bo zaradi mnogih grehov za svet kmalu nastopila neizmerna
katastrofa. Za ublažitev katastrofe in za spreobrnjenje mnogih grešnikov
priporoča Devica Marija: molitev, pokoro, sveto mašo, križev pot, rožni venec
in predvsem resnično notranjo ljubezen do Boga in soljudi. Krajevni nadškof
Elias Zoghby je potrdil pristnost sporočila. Marijine napovedi so vedno
pogojne. S svojim sodelovanjem jih lahko omilimo ali celo preprečimo.
Večina ljudi je toliko mlajših, da druge
svetovne vojne ni doživela, zato si težko predstavlja, kako nekaj strašnega bi bila tretja. Ali fatimska sporočila
govorijo o njej? Neposredno ne, pač pa posredno! Marija je namreč v drugi
fatimski skrivnosti 13. julija 1917 obljubila: »Svetu bo podeljeno nekaj časa
miru«. Obljuba velja za ves svet, kar pomeni, da »nekaj časa« ne bo tretje
svetovne vojne. Koliko časa je to, ve samo Bog. Drugo leto bo ta »nekaj časa«
že 70 let. Na to, da se ta čas podaljša, lahko vplivamo tudi mi. Kako?
Poglejmo, kaj je Marija naročila za preprečitev druge svetovne vojne. Tri
stvari: 1) ljudje bi morali prenehati žaliti Boga; 2) papež naj bi z vsemi
škofi sveta pravočasno posvetil Rusijo Marijinemu brezmadežnemu Srcu; 3) Cerkev
bi morala pravočasno uvesti prvosobotno pobožnost na fatimski način. Če bi bili
pravočasno izpolnjeni vsi ti trije pogoji, ne bi bilo grozot druge svetovne
vojne in ruski komunizem ne bi povzročil toliko gorja, kakor ga je.
sobota, 13. december 2014
Molitev in žrtve za grešnike
Pri vseh angelovih in
Marijinih sporočilih v Fatimi je značilen velik poudarek na molitvi za grešnike.
Marija je bila zaskrbljena, ko je gledala prihodnost človeštva, ki je vedno
bolj opuščalo molitev.
To velja še posebej za danes.
Klečanje pred tabernakljem in sploh pri molitvi so ljudje nadomestili s
sedenjem pred televizorjem in računalnikom. Televizijski programi so
izpodrinili družinsko molitev. V dokumentu Slovenske škofovske konference
Pridite in poglejte je molitev zelo
naglašena: »Zavedamo se, da Slovenci malo molimo. Vsi skupaj smo povabljeni v
šolo molitve, v kateri bomo odkrivali njen smisel in bistvo, pa tudi različne
načine.« Med primeri ukrepov v Dodatku
takoj na začetku beremo: »Več in bolje moliti.«
Ljudje so se obračali na
fatimske pastirčke z različnimi prošnjami, Lucija pa jih je posredovala nebeški
Gospe. Večinoma so bile to prošnje za ozdravljenje bolnikov in za spreobrnjenje
grešnikov.
V tretjem prikazanju je
Marija pastirčkom naročila, naj svojim žrtvam pridružijo naslednjo molitev:
»O Jezus, to je iz ljubezni do Tebe, za spreobrnjenje grešnikov in
v zadoščenje za grehe, storjene zoper Marijino brezmadežno Srce.«
Pri četrtem prikazanju je nebeška Gospa poleg
žrtev izrazito poudarila molitev za grešnike kot rešilno sredstvo za njihovo
zveličanje:
‘Molite, veliko molite in
delajte žrtve za grešnike. Veliko duš namreč gre v pekel, ker ni nikogar, ki bi
se zanje žrtvoval in molil zanje.’
Klic Fatime je klic k
poglobljeni molitvi. Bog je navezal svojo milost, ki je potrebna za naše
zveličanje, na molitev. Marija kot Mati Cerkve želi, da bi njena Cerkev globoko
zadihala prav po molitvi. Preprosti fatimski otroci so nam stalen opomin, da
mora biti naša molitev apostolska, da mora neprestano podpirati novo
evangelizacijo, ki bo vodila do temeljitega spreobrnjenja. Po Fatimi nam Jezus
danes oznanja: »Spreobrnite se, kajti nebeško kraljestvo se je približalo« (Mt
4,17).
Odslej pastirčki niso
sprejemali samo trpljenja, ki jim ga je pošiljal ali dopuščal Bog, ampak so si
ga tudi sami nalagali. Bili so izredno iznajdljivi, junaški in vztrajni. Za
spreobrnjenje grešnikov so združevali molitve in žrtve. Grozo zbujajoč pogled v
pekel 13. julija jih je stalno spodbujal, da se žrtvujejo do skrajnih moči.
Ljudje dolgo niso vedeli za
skrite žrtve fatimskih pastirčkov, ker so se ti ravnali po Jezusovem načelu:
»Glejte, da svoje pravičnosti ne boste izkazovali pred ljudmi, da bi vas
videli, sicer ne boste imeli plačila pri svojem Očetu, ki je v nebesih« (Mt
6,1).
Jezus je navedel tri primere,
pri katerih naj bi še posebej pazili, da bi jih ne izvrševali zato, da bi nas
ljudje hvalili: dajanje miloščine, molitev in post (prim. Mt, 6,1–18).
Lucija v prvem Spominu piše,
kako jo je nekoč Jacinta vprašala:
»Zakaj ne smemo povedati, da je tista Gospa rekla, naj delamo pokoro za grešnike?«
»Da nas ne vprašajo, kakšne žrtve delamo,« je
pojasnila Lucija.
p. Anton
petek, 12. december 2014
FATIMA – STOLETNICI NAPROTI FATIMA – OKNO UPANJA (21) Četrto prikazanje nebeške Gospe 19. avgusta Veliko duš gre v pekel
Kljub županovemu namenu, da prepreči
avgustovsko prikazanje, se je Marija ta mesec prikazala trem pastirčkom v kraju
Valinhos, in sicer v nedeljo, 19. avgusta, sredi popoldneva. Lucija se je pred
pašo udeležila pozne maše v Fatimi. Jacinta tistega dne ni šla na pašo, da ji
je mama umila glavo. Namesto nje je skupaj s Frančiškom in Lucijo odšel njen
enajstletni brat Janez. Odpravili so se šele po kosilu, zato so pasli v
bližnjem kraju Valinhos.
V najstarejšem zapisu, eno leto po dogodku, je
župnik opisal okoliščine Marijinega prikazanja, na podlagi Lucijinega poročila,
takole:
»Dne 21. 8. je prišla k meni deklica Lucija in
mi rekla, da dne 13., ko jo je upravitelj odpeljal v Vilo Novo de Ourém, kjer
je ostala do petnajstega, ni videla nič posebnega. V nedeljo 19. 8. je gnala
ovce na pašo v Valinhos v družbi bratranca Frančiška in njegovega starejšega
brata Janeza. Ko je ozračje postalo podobno ozračju, v kakršnem se navadno
prikaže Gospa, je prosila Janeza in mu ponudila novec, da je šel poklicat
Jacinto, ki je bila doma pri starših. Kmalu po njenem prihodu se jim je nad
črniko prikazala Gospa, ki so jo videli vsi trije razen Janeza.«
Lucija v četrtem Spominu poroča:
»Ko sem v družbi Frančiška in njegovega brata
Janeza šla k ovcam v kraj Valinhos, sva čutila, da se je bližalo in naju
obdajalo nekaj nadnaravnega. Ker sva domnevala, da se nama bo prikazala naša
Gospa, nama je bilo žal, da Jacinte ni bilo z nama. Zato sva prosila brata
Janeza, naj jo gre iskat. Ker ni hotel iti, sem mu ponudila dva vintena in je
le stekel. Medtem sva s Frančiškom videla odsev svetlobe, ki smo mu rekli
blisk. Pritekla je Jacinta in trenutek za tem smo videli našo Gospo nad črniko.
‘Kaj hočete od mene?’
‘Hočem, da še naprej
prihajate v Covo da Iria na 13. dan in še naprej vsak dan molite rožni venec. Če vas ne bi bili odpeljali v Vilo Novo de
Ourém, bi bil čudež izrazitejši. V zadnjem mesecu bom naredila čudež, da
bodo vsi verjeli.’
'Kaj hočete, da naredimo z denarjem, ki ga
ljudje pustijo v Covi da Iria?'
'Napravite dvoje nosil: ena
nosi ti z Jacinto in še z dvema belo oblečenima deklicama, druga naj nosijo
Frančišek in še trije dečki. Denar, ki se nabere na nosilih, naj se porabi za
praznik naše rožnovenske Gospe. Kar ostane, je za zidavo kapele, ki naj jo
postavijo tukaj.'
‘Rada bi Vas prosila, da ozdravite nekatere
bolnike.’
‘Da, nekatere bom ozdravila
še to leto.’
In z bolj žalostnim izrazom:
‘Molite, veliko molite in
delajte žrtve za grešnike. Veliko duš namreč gre v pekel, ker ni nikogar, ki bi
se zanje žrtvoval in molil zanje.’
In kakor po navadi se je začela dvigati proti
vzhodu.«
Navzoči Frančiškov in Jacintin brat Janez ni
videl ničesar, slišal pa je šum kakor od rakete. Lucija in Jacinta sta s
hrastiča, nad katerim se je prikazala Marija, utrgali vejico za spomin.
Jacintin oče je poročal: »Po cesti vidim prihajati Jacinto, ki od veselja
poskakuje in drži v roki vejico hrastiča. Ko je stopila v hišo, sem zavohal
tako fin parfum kakor nikoli v življenju.
'O Jacinta, kaj prinašaš?'
'Vejico črnike iz Valinhosa,
kjer se je naša Gospa pravkar prikazala.'
'Pokaži mi jo!'
Prijel sem vejico in povohal,
pa nisem nič čutil. Parfum je že izginil.«
Lucijina sestra Terezija je
poročala, da sta ob času prikazanja skupaj z možem opazila spremembo v ozračju
– podobno kakor 13. avgusta – čeprav sta bila precej oddaljena od kraja
prikazanja v Valinhosu.
četrtek, 11. december 2014
Ikona Device Marije in ruska častnika
V času ruske okupacije na Poljskem, pod ruskim
komunističnim režimom, sta v neki lepo urejeni hiši nekega mesta stanovala dva
ruska oficirja. Lastnica je imela dva sina. Vselila pa sta se na silo tudi dva
častnika. V eni od teh sob je bila na steni prelepa ikona Device Marije z
otrokom Jezusom. Ta ikona je bila gospe Waldner, lastnici, zelo ljuba. Ikona je
bila spomin na njene prednike.
Nekega dne, ko častnikov ni bilo doma, je ikono
vzela iz sobe in jo nadomestila z drugo sliko. Na njeno presenečenje jo je
prišel vprašat oficir, kje je ikona:"Država je res neverna, toda midva
nisva enakega mnenja in moliva pred to ikono kot to delajo po vseh družinah.
Kristjani v Rusiji smo ohranili milijone ikon, pred katerimi molimo k Devici
Mariji in tako ohranjamo vero svojih prednikov svete Rusije.«
Fr. Albert Pfleger, Fioretti della Vergine Maria
sreda, 10. december 2014
Aparecida, druga največja božjepotna Marijina cerkev na svetu
Naša Gospa iz Aparecide v Braziliji praznuje
svoj praznik 12. oktobra. Nahaja se v Sao Paolu, glavnem mestu Brazilije.
Marija iz Aparecide je bila razglašena za Kraljico Brazilije leta 1929. To je
bilo pod papeževanjem Pijem XI. Podoba je iz pečene gline, višine 40 cm.
Najdena je bila leta 1717 v reki Paraiba. Kip je bil obnovljen leta 1978 po
nekem atentatu, ki je podobo razbil na več kosov.
Marija iz Aparecide je bila slovesno okronana
8. septembra 1904. Je zelo obiskano marijansko svetišče. Obiskuje jo množica
vernikov in jo kličejo Brezmadežna Devica Marija iz Aparecide.
To po številu obiskov drugo največje svetovno
svetišče je obiskal papež Janez Pavel II. leta 1980, sedanji papež Frančišek pa
leta 2013.
Naročite se na:
Objave (Atom)