Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 5. marec 2024

VALERIJINE VRSTICE Rožni venec z napako

Ko smo bili majhni, so nam pripovedovali, da so ob cerkvi Janeza Krstnika v Leščevju nad Muljavo mimo katere se vije z jelšami obrasel potoček, krščevali prve kristjane v naših krajih. Zato sem si predstavljala, da je bila nekako taka tudi reka Jordan, kjer je bil krščen Jezus. Ko je bil uveden svetli del rožnega venca, ki se začenja s stavkom o Jezusovem krstu, so se mi ob molitvi vedno utrnili otroški spomini na potok in cerkev v Leščevju. Menila sem, da mi zato ta desetka nekam prehitro mine. Pa sem nekoč preštela jagode na molku in ugotovila, da ravno v prvi desetki ena manjka. Ja, vse kar izdelajo človeške roke ima lahko napako.

Valerija

Ni komentarjev:

Objavite komentar