S temi besedami, moji dragi
bratje in sestre, sem vključil v vsakdanji ritem rožnega venca svoje prvo leto
pontifikata. Danes, na začetku štiriindvajsetega leta služenja kot Petrov
naslednik, želim delati prav tako. Koliko milosti sem v teh letih prejel od
svete Device po rožnem vencu: Moja duša poveličuje Gospoda! Želim se zahvaliti
Gospodu z besedami njegove najsvetejše Matere, pod katere varstvo svojo
petrinsko službo: Totus tuus!«
Papež nato napove leto
rožnega venca, ki bo trajalo od oktobra 2002 do oktobra 2003. S tem nas hoče
spodbuditi h kontemplaciji Kristusovega obraza skupaj z najsvetejšo Materjo in
v njeni šoli. »Moliti rožni venec ni nič drugega kot skupaj z Marijo
premišljevati Kristusov obraz..« Papež želi, da bi to molitev molili v
krščanskih skupnostih. Računa, da bomo to pobudo sprejeli z velikodušno
pripravljenostjo.
Glavni razlog za molitev
rožnega venca je v tem, da pri vernikih pospešuje kontemplacijo krščanske
skrivnosti. Naše krščanske skupnosti morajo postati avtentične šole molitve.
Rožni venec je molitev za mir in za družino. Za mir, ki je vedno znova ogrožen,
je treba moliti. Papeži so pogosto naglašali, da je rožni venec molitev za mir.
Napad 11. septembra 2001 v Ameriki in vsakdanje prelivanje krvi na mnogih
krajih, tudi v Jezusovi deželi, razodevajo, kako je potrebna molitev za mir.
Jezus je naš mir. Ko molimo rožni venec, naj bi ga molili za mir na svetu.
Poleg miru je danes v križi
družina, in sicer v teoriji in praksi. Ponovna uvedba rožnega venca v naše
družine bo učinkovita pomoč družinam, da bodo ostale skupaj.
Sveta Devica zelo želi, da bi
molili rožni venec. Papež omenja 19.
in 20. stoletje, v katerem je Marija izrazila svojo
željo, da bi molili rožni venec. Gre predvsem za Lurd in Fatimo.
Nemogoče bi bilo našteti vse
svetnike, ki so v rožnem vencu našli pristno pot do svetosti. Papež omenja
Ludvika Marijo Grigniona Montfortskega, ki je napisal dragoceno delo o rožnem
vencu. Omenja tudi patra Pija iz Pietrelcine in blaženega Bartola Longa.
Ni komentarjev:
Objavite komentar