Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 9. maj 2018

ROŽNOVENSKI ŠOPEK MATERI MARIJI

Rožni venec mi pomaga, da postanem otrok

Kadar se osebno sam pogovarjam z Bogom ali z Devico Marijo, mi je bolj všeč, da se počutim otroka kot odraslega. Mitra, kardinalska čepica, prstan izginejo. Odraslega in škofa s pomembno, resno in uravnovešeno držo pošljem na počitnice, da se lahko prepustim spontani nežnosti otroka pred svojim Očetom in svojo Materjo.
S tem da sem pred Bogom najmanj pol ure to, kar v resnici sem, s svojo revščino in z najboljšim, kar imam, dopustim, da iz dna mojega bitja pride na dan nekdanji otrok, ki hoče ljubiti Gospoda in včasih čuti potrebo po joku, da bi bil deležen usmiljenja.
Vse to me podpira pri molitvi. Rožni venec, preprosta in lahka molitev, mi včasih pomaga, da spet postanem otrok in tega se sploh ne sramujem.
Janez Pavel I.

Ni komentarjev:

Objavite komentar