Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 19. februar 2015

Pogovori z Jezusom (12) Trdno veruj moji besedi



Predragi moj učenec, že prerok Izaija je zapisal: Resnično, ti si skriti Bog. To velja tudi za mojo navzočnost v Evharistiji. Ne vidiš me. Z vero sprejemaš, da sem navzoč, da te ljubim in da se zanimam zate. Ne veruješ v mojo osebno in resnično navzočnost zato, ker bi to s svojim razumom uvidel. Zaneseš se na moje besede.
Vera raste iz mojega oznanila. Čim bolj boš živel po evangeliju, tem bolj boš razumel veličino moje daritve, tem bolje boš pri njej sodeloval in v skladu z njo tudi živel. Čudoviti vzor za tvojo vero v evharistično skrivnost je papež Janez Pavel II., ki je zapisal:
Vsak dan je moja vera v posvečenem kruhu in v posvečenem vinu mogla spoznavati Božjega popotnika, ki se je nekega dne pridružil učencema na poti v Emavs, da bi odprl njune oči za luč in njuno srce za upanje.
Vera je popolna zaupnica meni, zaupnica Bogu. Ko sem v shodnici v Kafarnaumu napovedal, da bom kruh in vino spremenil v svoje telo in kri, mnogi tega nauka niso sprejeli in so raje odšli. Ko sem vprašal apostole: Ali hočete tudi vi oditi? je Peter v imenu vseh apostolov odgovoril: Gospod, h komu naj gremo? Besede večnega življenja imaš in mi trdno verujemo in vemo, da si ti Sveti, Božji.
Sveta Evharistija je povzetek in strnitev krščanske vere. Je zaklad Cerkve, srce sveta, poroštvo cilja, po katerem, čeprav nevede, hrepeni vsak človek. Do tega čudeža vseh čudežev pa je mogoče priti le z vero.
Tvoja vera bo rasla vzporedno s tvojo molitvijo. Čim boljša bo tvoja molitev, tem bolj živa bo tvoja vera.

Jezus, skriti Bog in Zveličar, ker si pri zadnji večerji nad kruhom in vinom izgovoril posvetilne besede: To je moje telo; to je moja kri in ker si naročil: To delajte v moj spomin! trdno verujem, da si v posvečenem kruhu in vinu res ti osebno in resnično navzoč. To je vera Cerkve skozi vseh dva tisoč let. To je vera svetnikov in mistikov, ki so tvojo navzočnost tudi izkustveno doživljali. Z apostolom Tomažem izpovedujem: Moj Gospod in moj Bog! Prosim tvojo Mater Marijo, evharistično Ženo, naj mi pomaga, da bi bila moja vera vedno bolj trdna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar