Požar je bil 30.
julija leta 2015. Preiskava je razpršila sleherni dvom. Zlahka so ugotovili, da
je bila zemlja popolnoma ožgana, prizaneseno pa je bilo delu površine blizu
kipa.
Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference
Viri objav
Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija
sreda, 20. februar 2019
Ogenj je prizanesel Marijinemu kipu
Dogodki so se
odvili v španski vojaški bazi v El Gelosu, sedežu brigadne oklepne pehote, ki
je blizu prestolnice. Po poročanju agencij Infovaticana in Religión en Libertad
je izbruhnil požar, ki ga je bilo težko obvladati in je uničil dobršen del
okoliškega rastlinstva. Ko so vojaki pogasili ogenj, so bili zelo presenečeni,
saj so v središču požgane površine zagledali nepoškodovan kip lurške Matere
Božje! Presenečenje je bilo še toliko večje, ko so vojaki opazili, da ognjeni
zublji niso ožgali trave blizu kipa in da je bil obdan z vazami, zvrhano
polnimi nepoškodovanih rož, kakor da bi ognjeni zublji spoštovali prostor okrog
kipa.
torek, 19. februar 2019
Marijino posredovanje pri Jezusu
Leta 1572 je Cesare Baronio,
častitljiv Neapeljčan in član oratorija, hudo zbolel. Podelili so mu zakramente
za umirajoče in iz trenutka v trenutek so pričakovali njegovo smrt. Tako kot
njegov predstojnik in prijatelj sv. Filip Neri je gojil veliko vdanost do Svete
Device.
Filip je pričel moliti, da bi za
svojega prijatelja izprosil milost ozdravljenja. Baronio je takoj sladko zaspal
in videl je svojega predstojnika ob nogah Odrešenika in njegove svete Matere,
ko ju je prosil za njegovo ozdravljenje s temi besedami: »Gospod, daj mi
Baronija! Spet ga pošlji k meni! To, kar želim, tudi hočem!« Ker je Jezus
zavrnil njegovo prošnjo, se je obrnil k njegovi Materi in ko je videl Marijino
posredovanje, je takoj vedel, da je bil uslišan.
Točno v tistem trenutku se je
Baronio prebudil in bil je trdno prepričan, da ne bo umrl zaradi te bolezni.
Dejansko je še tistega dne ozdravel in v letopisih svojemu nad vse ljubljenemu
duhovnemu očetu ni pozabil omeniti tega dogodka.
R. F. Rohrbacher, zgodovinar
Vir: Le chapelet des enfants (Rožni
venec otrok)
ponedeljek, 18. februar 2019
Družina kot občestvo, ki veruje in evangelizira
To je njena preroška naloga. To pomeni
z vsem spoštovanjem poslušati Božjo besedo, jo sprejeti in jo zaupljivo
oznanjati naprej. Poslušnost vere se zahteva tudi od krščanskih zakoncev in
staršev. V veri odkrivajo in v veseli hvaležnosti občudujejo Božji načrt o
družini. Temeljnega pomena za vero poročencev je slovesnost ob prejemu
zakramenta zakona, ki je v svojem notranjem bistvu razglasitev vesele novice o
zakonski ljubezni v Cerkvi. Bog, ki je poklical poročenca v zakon, ju kliče še
naprej in jima odkriva in nalaga konkretne zahteve. Te izhajajo iz njunega
družinskega, družbenega in cerkvenega položaja in iz njune udeleženosti pri
Kristusovi ljubezni do njegove Cerkve.
Družina je nadalje kraj, kjer se
evangelij izroča poznejšim rodovom. Je pa tudi nositeljica evangelizacije za
druge družine. Znotraj družine, ki se zaveda tega poslanstva, oznanjajo
evangelij vsi njeni člani in ga drug od drugega sprejemajo. Ponekod je družina
edino okolje, kjer je mogoča pristna kateheza.
Oznanjevalna služba krščanskih
staršev je izvirna in nenadomestljiva. Oblikuje otroke za življenje in za
nalogo v skladu s poklicanostjo vsakega. S tem je prvo in najboljše semenišče.
Dolžna je braniti in širiti vero in se udeleževati misijonarske dejavnosti, ko
pričuje za tiste, ki so daleč, in goji misijonarske poklice (prim. O družini
51–54).
dr. Alojz Snoj
nedelja, 17. februar 2019
Cerkvenostno poslanstvo družine
"K temeljnim nalogam krščanske
družine spada tudi cerkvenostno poslanstvo; poklicana je k sodelovanju pri
graditvi Božjega kraljestva v zgodovini, in sicer s svojo udeleženostjo pri
življenju in poslanstvu Cerkve" (O družini 49,1). Mnogovrstne so namreč
vezi med Cerkvijo in krščansko družino, po katerih postaja družina "Cerkev
v malem" ali "domača Cerkev" in na svoj način tudi živa podoba
in ponavzočenje skrivnosti Cerkve. Katere so te vezi?
Najprej je to seveda mati Cerkev, ki
podarja krščanski družini življenje, jo vzgaja in oblikuje. To svoje
odrešenjsko poslanstvo izvršuje z oznanjevanjem Božje besede, z obhajanjem
zakramentov, s katerimi bogati in krepi krščansko družino s Kristusovo
milostjo, in z nenehnim razglašanjem nove zapovedi ljubezni.
S svoje strani pa je tudi krščanska
družina globoko vsajena v skrivnost Cerkve in udeležena pri njenem odrešenjskem
poslanstvu; zakonci postajajo "odrešeno" občestvo in so poklicani k
temu, da postanejo tudi "odrešujoča" skupnost. Kristusovo ljubezen ne
le prejemajo, ampak so jo dolžni dajati tudi naprej.
Posebna in izvirna cerkvenostna
naloga krščanske družine pa je, da se z vsem, kar je in kar dela, kot globoko
občestvo ljubezni in življenja postavlja v službo Cerkvi in družbi. Njen delež
pri tem ima občestveno oznako. Svoje služenje Cerkvi in svetu uresničuje
skupno. Njena udeležba pri trojnem poslanstvu, preroškem, duhovniškem in
kraljevskem, se uresničuje v zakonski in družinski ljubezni, z njenim izrednim
bogastvom vrednot in z njeno zahtevo po celovitosti, edinosti, zvestobi in
rodovitnosti. Ljubezen in življenje sta torej bistveno jedro njenega
odrešenjskega poslanstva (prim. O družini 49–50).
sobota, 16. februar 2019
PO MARIJI K JEZUSU ŽIVLJENJE DRUŽINE IZ POSVETITVE (7) Družina, domača Cerkev
Drugi vatikanski koncil je v
dogmatični konstituciji o Cerkvi družino s posrečeno in vsebinsko polno podobo
označil za "tako rekoč domačo Cerkev" (C 11,2). Družinski dom je
skupnost milosti in molitve, šola človeških kreposti in krščanske ljubezni
(prim. KKC 1666). Krščanska družina je namreč kraj, kjer otroci prejmejo prvo
oznanilo vere.
Katekizem katoliške Cerkve je ta nauk
koncila razložil takole: "Kristus se je hotel roditi in rasti v krogu
svete družine Jožefa in Marije. Cerkev ni nič drugega kakor Božja družina. Od
vsega začetka so jedro Cerkve pogosto sestavljali tisti, ki so z vso svojo hišo
sprejeli vero. Ko so se spreobrnili, so tudi želeli, da bi se zveličala vsa
njihova hiša. Te družine, ki so postale verne, so bili otočki krščanskega
življenja sredi neverujočega sveta.
V naših dneh so v svetu, ki je
pogostokrat tuj in celo sovražen veri, verne družine kot živa in izžarevajoča
ognjišča vere prvenstveno pomembne. Zato 2. vatikanski koncil poimenuje družino
s starim izrazom Ecclesia domestica – domača Cerkev. V krogu družine so starši
svojim otrokom z besedo in zgledom prvi oznanjevalci vere in gojiti morajo v
vsakem njegov lastni poklic, posebno skrbno pa sveti poklic.
Tu se na prednosten način uveljavlja
krstno duhovništvo družinskega očeta, matere, otrok in vseh družinskih članov v
prejemanju zakramentov, v molitvi, v zahvaljevanju, s pričevanjem svetega
življenja, z zatajevanjem samega sebe in z dejavno ljubeznijo. Družina je tako
prva šola krščanskega življenja in šola za bogatitev človeškosti. Tu se človek
nauči vztrajnosti in veselja do dela, bratske ljubezni in velikodušnega
odpuščanja, tudi večkratnega, in zlasti češčenja Boga z molitvijo in darovanjem
svojega življenja.
Treba je spomniti še na nekatere
ljudi, ki so zaradi konkretnih razmer, v katerih morajo živeti – in to
pogostokrat proti svoji volji – posebno blizu Jezusovemu Srcu in torej
zaslužijo naklonjenost in gorečo skrb Cerkve ter posebno njenih pastirjev:
veliko število samskih ljudi. Mnogi od njih ostanejo brez človeške družine
pogostokrat zaradi revščine. Obstajajo taki, ki živijo svoj položaj v duhu
blagrov, ko na vzoren način služijo Bogu in bližnjemu. Vsem tem je treba
odpreti vrata družin, domačih Cerkva in velike družine, ki je Cerkev. Nihče ni
na tem svetu brez družine; Cerkev je dom in družina za vse, zlasti za tiste, ki
se trudijo in so obteženi" (KKC 1655–1658).
Družina torej ni samo sestavni del
ali celica Cerkve, ampak je sama na sebi nekaj svetega in ima cerkvenostno
naravo. V njej se namreč uresničuje neko posebno duhovništvo v odnosih ljubezni
in predanosti med možem, ki predstavlja Kristusa, in ženo, ki predstavlja
Cerkev. Krščanski zakonci imajo poseben poklic, da bi bili drug drugemu in
otrokom prve priče vere in Kristusove ljubezni.
petek, 15. februar 2019
Častitljivi del rožnega venca
(Kraljica
venca rožnega)
1.Obličje glejmo Kristusa,
z Marijo občudujmo ga;
od mrtvih vstal je in živi,
naj hvalna pesem mu doni.
2. Obličje glejmo Kristusa,
z Marijo občudujmo ga;
k Očetu je v nebesa šel,
nikoli več ne bo trpel.
3. Obličje glejmo Kristusa,
z Marijo občudujmo ga;
je Svetega Duha poslal
in Cerkev z njim obdaroval.
4. Obličje glejmo Kristusa,
z Marijo občudujmo ga,
ker Mater je v nebesa vzel,
ji večno srečo preskrbel.
5. Obličje glejmo Kristusa,
z Marijo občudujmo ga,
ker svojo Mater kronal je,
človeštvu zbudil upanje.
An
Naročite se na:
Objave (Atom)